مجتبی باید استقلال بمونه همه باید کمک کنیم تا او بمونه
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : آرمان

بازيکن تيم استقلال گفت: در بازي مقابل پاختاکور تماشاگران به من لطف داشتند و آنها هستند که به ما انگيزه مي‌دهند.


 مجتبي جباري در پايان مسابقه امروز استقلال و پاختاکور در مورد تشويق او توسط تماشاگران اظهار کرد: در بازي امروز تماشاگران به من لطف داشتند اين‌ها هستند که به ما انگيزه مي‌دهند تا بتوانيم ادامه کار بدهيم.

 وي در پاسخ به اين سوال که آيا درباره صحبت‌هايي که باعث جريمه او توسط باشگاه شد مقصر بود يا خير بيان کرد: تمام حرف‌هايي که من زدم، درست بود. بالاخره فوتبال بالا و پايين دارد اما من سعي مي‌کنم مثل قبل تمرين‌هايم را ادامه دهم.

 وي افزود: هميشه سعي کردم که وقتي براي تيمم بازي مي‌کنم مثمر ثمر باشم اما شرايط هر کس فرق مي‌کند و در آينده جايگاه هر کسي مشخص مي‌شود و معلوم مي‌شود که چه کسي به فکر فوتبال است و چه کسي به فکر اين است که فقط مقطعي حضور داشته باشد.

 وي ادامه داد: تا اتحاد بين بازيکنان نباشد، موفق نمي‌شويم. فکر مي‌کنم افرادي که مي‌دانستند حرف‌هاي من درست است، پشيمان هستند که چرا من را حمايت نکردند و من هميشه سعي کرده‌ام آدم خوبي باشم و به خاطر چند دقيقه بازي پي همه چيز را به تنم نمالم و هرکاري نکنم.

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 2668
بازدید کل : 44725
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1