فرگوسن: مورينيو تا وقتي سالم هستم صبر كند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, :: 20:6 ::  نويسنده : آرمان

الکس فرگوسن سرمربي کهنه کار تيم فوتبال منچستريونايتد در پي انتشار شايعه جانشيني مورينيو به وي اخطار داد: تا وقتي سالم هستم در اين تيم خواهم ماند.


     فرگوسن امسال همزمان با هفتاد سالگي اش، بيست و پنجمين سال حضور خود در اولدترافورد را جشن خواهد گرفت.
تيم تحت رهبري او نيز پس از عملکرد ضعيف رقبايش يعني آرسنال و چلسي، در آستانه کسب نوزدهمين عنوان قهرماني ليگ انگليس قرار گرفته و هم اکنون با هفت امتياز اختلاف صدرنشين جدول ليگ برتر است.
فرگوسن که در اين مدت توانسته است 11 قهرماني را به نام خود ثبت کند، گفت: تا وقتي سالم باشم، استعفا نمي دهم و فقط زماني خواهم رفت که سران باشگاه به من بگويند ديگر خيلي پير شده اي، چرا که من کارم را به بهترين نحو در اينجا انجام داده ام.
وي در مورد شايعاتي که از انتخاب مورينيو به جاي او منتشر شده است، افزود: مورینیو دوست خوب من است. ما بارها در مورد آينده با هم صحبت کرده ايم و من علاقه او براي بازگشت به انگليس را درک مي کنم.
وي گفت: برايم سخت است که بگويم چه زماني پست من خالي خواهد شد. همه چيز بستگي به سلامتي من دارد، چون مي خواهم تا وقتي که انرژي دارم به کارم ادامه بدهم.
فرگوسن در ادامه خاطر نشان کرد، پدرش که در يک کارخانه کشتي سازي کار مي کرده، در 65 سالگي بازنشسته شد و سال بعدش از دنيا رفت.
سرمربي منچستريونايتد اظهار داشت‌: بدترين چيز اين است که بگوييد ''من 45 سال کار کرده ام و الآن زمان استراحت است''. انسان بايد هميشه فعال باشد. 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 2684
بازدید کل : 44741
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1