اسنایدر:روبن میتواند تفاوت را برای بایرن رقم بزند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:, :: 22:8 ::  نويسنده : آرمان

ازي‌ساز اينتر روبن را خطرناک‌ترين بازيکن بايرن مي‌داند.


اینتر، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان چهارشنبه‌شب به مصاف بایرن مونیخ می‌رود و وسلی اسنایدر، بازی‌ساز اینتر گفته آرین روبن خطرناک‌ترین بازیکن باواریایی‌هاست.

او گفته است: «آرین با فاصله مهم‌ترین بازیکن آنهاست. ما باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا او خیلی در جریان بازی قرار نگیرد. او با حضورش 50 درصد بایرن را بهتر می‌کند.

بایرن با آرین تیمی کاملا متفاوت می‌شود. آنها بدون او واقعا زجر کشیدند، اما با بازگشت او بود که به پیروزی برگشتند. آنها حالا گل‌های بیشتری می‌زنند و آرین در بسیاری از گل‌ها نقش داشته.

ما مصمم هستیم که در دیدار رفت نتیجه خوبی بگیریم. این که روی بازی برگشت حساب باز کنیم بسیار خطرناک است. ما تیمی کال هستیم که برای این بازی می‌کنیم که دروازه‌مان را بسته نگاه داریم و نتیجه خوبی بگیریم.»

بایرن در فصل 11-2010 هرگاه روبن را در ترکیب داشته نباخته.



نظرات شما عزیزان:

hosein888
ساعت23:46---4 اسفند 1389
سلام خوبی من تو سایت عضو شدم و تبادل لینکم کردم
میخوای عضو بگیری باید این ادرست رو به دیگران بدی مثل
www.footnet.LoxBlog.com/member.php
اره که خیلی ساده هست
بعد بیا با هم کار کنیم
تا وب های بروز و حرفه ای داشته باشیم
منتظرت هستم


سياوش
ساعت22:54---4 اسفند 1389
من عضو شدم حالا تو بيا من رمز و پسوردمو هم بگو يادم رفت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 2696
بازدید کل : 44753
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1