تيموريان: قهرماني منچستر در اروپا نتيجه كار کيروش بود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : آرمان

هافبک تيم ملي فوتبال با ابراز خوشحالي از حضور کيروش در ايران گفت: همه مي‌دانند که قهرماني منچستريونايتد در اروپا نتيجه کار اين مربي بود.


    آندرانيک تيموريان درباره ديدار روز يکشنبه آينده تراکتورسازي مقابل استقلال عنوان کرد:‌ اين مسابقه، بازي سرنوشت براي ما است. ما به هواداران تراکتورسازي قول داده‌ايم که سهميه آسيا را بگيريم و بايد به وعده‌مان عمل کنيم.

اين بازيکن افزود: به تهران مي‌آييم تا در ورزشگاه آزادي استقلال را شکست دهيم چرا که مساوي هم براي ما راضي کننده نيست. از زماني که در ابومسلم بودم مسابقه با پرسپوليس و استقلال ساده‌ترين بازي براي ما بود و اکنون با حضور هواداران پرشور تبريزي اين ديدار براي ما ساده‌تر هم مي‌شود.

تيموريان خاطرنشان کرد: اميدوارم با حمايت حداقل 30 هزار تماشاگر تراکتورسازي در ورزشگاه آزادي، استقلال را شکست دهيم و يک گام ديگر به کسب سهميه آسيا نزديک شويم. در اين مدت تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و براي اين ديدار کاملا آماده‌ايم.

وي در ادامه درباره حضور کیروش به عنوان سرمربي تيم ملي اظهار داشت: من 4 سال در انگليس حضور داشتم و زماني که کیروش مربي منچستر بود مقابل اين تيم بازي کردم. در انگليس همه مي‌دانند قهرماني منچستر در اروپا نتيجه کار اين مربي بود.

تيموريان با بيان اينکه فرگوسن کار خاصي انجام نمي‌دهد تأکيد کرد: تمام مسائل از جمله تمرينات، تاکتيک‌ها، سازماندهي و موارد مربوط به آماده‌سازي تيم زيرنظر کیروش انجام مي‌شد و فرگوسن تنها در روز مسابقه به عنوان سرمربي امور را زيرنظر داشت.

هافبک تيم ملي يادآور شد: فرگوسن بارها در مصاحبه‌هاي خود گفته است کیروش بهترين دستيار تاريخ مربيگري من بوده است. اين موضوعي است که همه در انگليس مي‌دانند.

تيموريان خاطرنشان کرد: وقتي شنيدم کیروش با تيم ملي ايران قرارداد بسته، باورم نمي‌شد تا اينکه در تلويزيون اين موضوع را ديدم. او واقعا مربي بزرگي است و خوشحالم که به ايران آمده است.

بازيکن تيم تراکتورسازي ادامه داد: همه بايد به اين مربي کمک کنيم. حالا که فدراسيون فوتبال کیروش را به ايران آ‌ورده بايد دست به دست هم دهيم تا شاهد موفقيت تيم ملي باشيم.

تيموريان در پايان عنوان کرد: در صورتي که همه کمک کنيم اين مربي پرتغالي مي‌تواند فوتبال ايران را متحول کند و ما را به جايگاه واقعي‌مان برساند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 2680
بازدید کل : 44737
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1