بیوگرافی مهدی رحمتی
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
جمعه 19 فروردين 1390برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : آرمان

 
 
 
 
 
 
سيد مهدی‌ رحمتي‌ هستم‌، متولد 1361و در تهران‌ در يك‌ خانواده‌ مذهبی‌ چهار نفره‌ به‌دنيا آمد‌م. 
فوتبال‌ را از سال‌ 1371 و از مدرسه‌ فوتبال‌ شهيدقيانوري‌ نازي‌آباد آغاز كردم‌
جزو شاگرد زرنگ‌هاي‌ مدرسه‌ بودم و هميشه‌ بانمره‌ بالا قبول‌ مي‌شدم، اما درسم را تا ديپلم‌ بيشترادامه‌ نداده‌ و به‌ خاطر فوتبال‌ و حضور در تيم‌هاي‌شهرستاني‌، ديگر فرصتي‌ براي‌ ادامه‌ تحصيل‌ پيدانكردم.
 
فوتبال حرفه اي :
سال‌ 74 اولين‌ قرار دادم را با تيم‌نوجوانان‌ پاس‌ امضا كردم‌ و تا سال‌ 1376درتمامي‌ رده‌هاي‌ سني‌ اين‌ باشگاه‌ بازي‌ كردم‌.
پس‌از آن‌ در تيم‌هاي‌ دخانيات‌، فجر سپاسي‌ شيراز ، مس كرمان ، استقلال تهران وسپاهان‌ اصفهان‌ بازي‌ كردم .
اولين‌بار كه به‌ استاديوم‌ رفتم چهار سالم بود كه‌ به‌همراه‌ پدرم‌ براي‌ ديدن‌ دربي‌ حساس‌ استقلال‌ وپرسپوليس‌ به‌ ورزشگاه‌ آزادي‌ رفتيم‌ و روز خاطره‌انگيزي‌ برايم‌ رقم‌ خورد، چون‌ براي‌ اولين‌بارجمعيت‌ صدهزار نفري‌ ورزشگاه‌ را از نزديك‌مي‌ديدم‌
اولين‌بار كه‌ به‌ تيم‌ ملي‌ دعوت‌شدم خيلي‌ خوشحال‌ بودم‌، چون‌ به‌آرزوي‌ خود كه‌ پوشيدن‌ پيراهن‌ تيم‌ ملي‌ بود،دست‌ يافته‌ و روياهايم‌ به‌ حقيقت‌ تبديل‌ شده‌ بود وتمام‌ سعي‌ و تلاشم‌ اين‌ بود كه‌ جاي‌خالي‌ (احمدرضا عابدزاده‌) اسطوره‌ دروازه‌باني‌ايران‌ را پر كنم‌
پدر و مادرم‌ جزو مشوقان‌ اصلي‌من‌ بودند، كه‌ تاثير فراواني‌ در رشد من‌ و رسيدن‌به‌ اين‌ جايگاه‌ داشتند
در ورزش‌ الگوهاي‌ من‌ آقايان ناصر حجازي، احمدرضا عابدزاده و حميدبابازاده‌ مي‌باشند. چون‌ اين افراد هم‌ از نظر فني‌ و هم‌ اخلاقي‌ دردوران‌ بازي‌ خود، جزو بهترين‌ها محسوب‌ مي‌شدند و طي‌ سال‌هاي‌ اخير زير نظر آنها خيلي‌ چيزها يادگرفته‌ام‌ از نظر اجتماعي‌ هم‌ الگوي‌ من‌ جهان‌پهلوان‌ تختي‌ است‌.
 
 
 توضيحات بيشتر :
رحمتی در فصل87-88 چند بازی درخشان از جمله دیدار با پرسپولیس در تهران داشت و همین نمایش ها بود که باعث شد تا رحمتی دروزاه بان اول تیم ملی باشد و با درخشش در بازیهای مقدماتی جام جهانی به خصوص در بازی با امارات در ابوظبی همه را به تحسین وادارد و برترین بازیکن آن دیدار شود.
او در ابتدای لیگ نهم دوباره به سپاهان بازگشت تا باز هم با امیر قلعه نویی کار کند. مهدی رحمتی سابقه عضویت در تیم ملی جوانان و تیم ملی امید را هم دارد و اینک پیراهن شماره یک تیم ملی را برتن دارد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 2663
بازدید کل : 44720
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1