رائول: شالكه بخواهد تا سال 2013 تمديد مي‌كنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم سابق تيم رئال‌مادريد اسپانيا گفت: شالکه اگر بخواهد، حاضرم قراردادم را تمديد کنم.


 رائول گونزالس اظهار داشت: در شرايطي که از بودن در شهر گيلزن‌‌کرشن بسيار احساس راحتي مي‌کنم،‌ مناسبات بسيار خوبي با باشگاه دارم. در ضمن خانواده‌ام نيز اينجا راحت هستند و دوست دارند به زندگي در آلمان ادامه دهيم.
 وي که تابستان سال گذشته از جمع کهکشاني‌ها خارج شد، به مدت 16 فصل براي تيم متمول شهر مادريد بازي کرد.
 او که تا سال 2012 با آبي‌ها قرارداد دارد، افزود: مناسبات من و مسئولان باشگاه در وضعيت عالي است، اما براي ادامه حضور و تمديد قرارداد همه‌چيز به خواست سران شالکه بستگي دارد. اگر تيم بخواهد حاضرم قراردادم را تا سال 2013 نيز تمديد کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 2669
بازدید کل : 44726
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1