برهاني: طوري براي استقلال بازي مي‌كنم كه فيكس تيم ملي شوم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

مهاجم استقلال گفت: از اين پس طوري براي استقلال بازي مي‌کنم که در تيم ملي به مهره‌ ثابت تبديل شوم.


 آرش برهاني در خصوص آخرين شرايط استقلال قبل از ديدار فردا با تراکتورسازي تبريز تصريح کرد: بازي بسيار سختي در پيش داريم. تراکتورسازي تيم بسيار خوبي است و از مربي با دانشي بهره مي‌برد اما بازيکنان استقلال انگيزه‌ زيادي براي کسب امتياز اين مسابقه دارند و براي اينکه از کورس قهرماني عقب نيفتيم تنها به پيروزي در اين بازي فکر مي‌کنيم.

 وي در پاسخ به اين سؤال که آيا شانسي براي قهرماني استقلال قائل است يا خير گفت: ما هم مثل ديگر تيم‌ها شانس داريم و به همان اندازه که سپاهان و ذوب آهن مدعي قهرماني هستند ما هم مي‌توانيم به اين عنوان دست پيدا کنيم.

 مهاجم استقلال که در ديدارهاي گذشته اين تيم موفق به گلزني شده در پاسخ به سوال مبني بر اينکه قبول دارد در اين يکي دو فصل اخير دچار نوسان شده و در بعضي بازي‌ها خوب و در برخي ديگر ضعيف ظاهر مي‌شود، گفت: فکر مي‌کنم بزرگترين نقطه ضعف من مسائل روحي و رواني است که بايد آن را حل کنم. قبول دارم در يکي دو فصل اخير به خصوص فصل گذشته تمرکز روحي نداشته‌ام اما هر گاه انگيزه داشتم توانستم براي استقلال موفق عمل کنم.
 برهاني اضافه کرد: خدا را شکر مي‌کنم که اين روزها شرايط خوبي دارم و توانستم براي استقلال در چند بازي اخير گل زني کنم.

 برهاني در خصوص اينکه آيا شانسي براي آقاي گلي در مسابقات اين فصل دارد يا خير گفت: بازي‌هاي کمي تا پايان ليگ باقي مانده اما سعي مي‌کنم با درخشش در چند بازي آخر خودم را به صدر جدول گلزنان نزديک کنم.

 اين بازيکن در خصوص حضور کارلوس کي‌روش در بازي گذشته استقلال و اينکه گفته مي‌شود سرمربي تيم ملي از بازي او خوشش آمده است گفت: دوست دارم اول براي استقلال طوري بازي کنم که نظر سرمربي تيم ملي هم جلب شود و وقفه کوتاه دوري از تيم ملي را فراهم کنم.

 وي در پايان گفت: حال ديگر با تجربه‌تر شده‌ام و با توجه به اينکه هميشه در تيم ملي کار سختي داشته‌ام مي‌خواهم جبران مافات کرده و خودم را در تيم ملي تثبيت کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 2649
بازدید کل : 44706
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1