اينيستا: مي خواهيم رئال را در برنابئو هم شکست دهيم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 16:6 ::  نويسنده : آرمان

اينيستا معتقد است بارسلونا مي تواند در سانتياگو برنابئو بيش از پيش به قهرماني نزديک شود.


 آندرس اینیستا، هافبک تهاجمی بارسلونا، از اینکه تیمش توانست شکست 1-0 مقابل آلمریا را به پیروزی 3-1 تبدیل کند، بسیار خوشحال است. با این پیروزی آبی و اناری ها فاصله 8 امتیازی شان با رئال در صدر جدول رده بندی را حفظ کردند.
 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما شروع دشواری داشتیم و باید خیلی سریع واکنش نشان می دادیم. تا وقتی به برتری نرسیدیم، فشار را روی حریف حفظ کردیم. ما همه راه ها را امتحان کردیم و سرانجام به سه امتیازی که می خواستیم رسیدیم. بعد از گلی که کورونا زد، شرایط خیلی سخت شد اما ما کاری که باید را بالاخره انجام دادیم."
 بارسا هفته آینده باید در لالیگا مقابل رئال مادرید قرار بگیرد، دیداری که اولین رویارویی دو تیم در سه هته آینده خواهد بود. اینیستا معتقد است بارسلونا می تواند در سانتیاگو برنابئو بیش از پیش به قهرمانی نزدیک شود.
 " هرگز نمی دانید در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. هنوز راهی طولانی در پیش است اما قبل از آن باید در لیگ قهرمانان مقابل شاختار قرار بگیریم. پس از آن باید برای رسیدن به موقعیتی بهتر برای قهرمانی در برنابئو بهترین بازی مان را ارائه بدهیم." بارسا نووامبر گذشته در نوکمپ 5-0 رئال را شکست داد و این پیوزی در صورتی که امتیاز دو تیم در پایان فصل برابر شود، شاگردان گواردیولا را در موقعیت بهتری قرار می دهد.
 دو تیم روز 16 آوریل در سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار خواهند گرفت و چهار روز بعد در فینال کوپا دل ری در ورزشگاه مستایا به مصاف هم خواهند رفت."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 2604
بازدید کل : 44661
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1