لئوناردو: فتح اسکودتو و چمپيونزليگ، اهداف اصلي باشگاه است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

لئوناردو، مربي باشگاه اينتر از اينکه شاهد پيروزي 0-2 تيمش مقابل کيه وو بود بسيار خوشحال است.


   گلهای استبان کامبیاسو و مایکون، این پیروزی را برای نرآتزوری رقم زد.

در پایان این دیدار لئوناردو به وب سایت رسمی باشگاه اینتر گفت:« گلهای بازی شنبه شب بسیار مهم بودند، چون کیه وو ثابت کرد که تیم سختی برای ماست.درپاسخ به این سوال که آیا از عدم پیروزی تیمم در این دیدار نگران بودم، باید بگویم که من سعی می کنم که ترس را از خودم دور نگاه دارم. ما می دانیم که باید سعی کنیم که تا پایان فصل روند خوبمان را ادامه دهیم.ما در دیدار مقابل کیه وو این کار را با صبر و ذکاوت انجام دادیم و هرگز تعادل و  انسجاممان را از دست ندادیم. الان حس می کنم که عملکرد دو مدافع ما باعث شد تا بتوانیم کنترل بازی را در دست بگیریم.»

لئوناردو با تمجید از شاگردانش گفت:« پسران من واقعا شجاع بودند و رئیس و مدیران باشگاه در طول این دوران سخت واقعا خوب کار کردند. من فکر می کنم که بازیکنانم باید آرامششان را حفظ کنند و در همین مسیر حرکت نمایند. درحال حاضر حس خوبی داریم و در کمپ تمرینی مان آرامش و خوشحالی موج می زند.»

با وجود شکست مقابل میلان و شالکه در رقابتهای سری آ و لیگ قهرمانان اروپا، لئوناردو معتقد است که اولویتهای تیمش تغییری نکرده:« اهداف ما روشن است و تغییری نکرده است؛ حتی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا. ما همیشه باید زمان مشخصی برای هر مسابقه قائل باشیم و تنها تا زمان به صدا درآمدن سوت پایانی دیدار با کیه وو به این بازی فکر کنیم.الان می توانیم به دیدار بعدی مان در لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم.»
لئوناردو در بخش پایانی صحبتهایش به تمجید از اتوئو پرداخت و گفت:« برای من همه چیز ممکن است. فکر می کنم حق دارم بگویم که پشت بازیکنانم ، به ویژه اتوئو هستم که تجربیات زیادی دارد.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 2723
بازدید کل : 44780
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1