تاج بهترين فرد براي رياست كميته داوران است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : آرمان

رئيس سابق کميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال ميهمان ويژه‌ بازي‌هايي باشند که از آن تيم‌ها حمايت نمي‌کنند.


 سيدرضا غياثي در مورد اعتراض‌هاي هفته‌هاي اخير تيم‌ها به داوران گفت: تفاوت هفته‌هاي اخير با هفته‌هاي ابتدايي ليگ اين است که در آغاز مسابقات امتياز‌ها چندان مهم به نظر نمي‌رسد و تيم‌ها تصور مي‌کنند در بازي‌هاي آينده مي‌توانند نتايج مطلوب خود را بگيرند اما در هفته‌هاي آخر ليگ به دليل آنکه شرايط جدول مسابقات حساس مي‌شود و احتمال سقوط يک تيم وجود دارد، تهمت‌ها و اعتراض‌ها افزايش پيدا مي‌کند. در اين زمان هر تصميم و سوت داور با واکنش مربيان تيم‌ها مواجه مي‌شود زيرا يک امتياز نيز مي‌تواند سرنوشت تيم قهرمان يا تيم‌هاي سقوط کننده را تعيين کند.

 وي ادامه داد: حتي تيم‌هايي که ادعاي شخصيت ورزشي دارند و همواره شعار اخلاق سر مي‌دهند در اين هفته‌ها تا پاي مضروب ساختن مربي حريف نيز پيش مي‌روند. ضمن اينکه بايد بگويم در گذشته داوران به حال خود رها شده بودند و هر کس هر کاري مي‌خواست انجام مي‌داد به دليل آنکه مسعود عنايت کمتر در محل کميته داوران حضور داشت و حتي برخي اوقات داوران ساير اعضاي کميته را خيلي به حساب نمي‌آوردند.

 غياثي در مورد اعتراض مايلي کهن و جلالي مربيان تيم‌هاي بازنده و برنده يک مسابقه به داور گفت: جلالي هم ديده است مربياني که اعتراض مي‌کنند سود مي‌برند و به همين دليل او هم ياد گرفته است که اعتراض کند.
 غياثي با توصيه به کميته داوران عنوان کرد: بهتر است کميته داوران در اين هفته‌هاي اخير از داوراني استفاده کنند که حاشيه کمتري داشته‌اند. ضمن اينکه از ناظراني استفاده کند که مسلط به کارشان باشد و براي امتيازدهي به داور مسابقه رودربايستي با داور نداشته باشند.

 وي تاکيد کرد: برخي از اعضاي کميته داوران در مسابقات حضور داشته باشند و از صدا و سيماي استان‌ها بخواهند مسابقات را حتما ضبط کند و يا به طور مستقيم بازي‌ها پخش شود زيرا داور زماني که بداند چشم‌هاي ديگري نيز نظاره‌گر است، تلنگري مي‌خورد و بهتر قضاوت مي‌کند.

 غياثي خطاب به اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: از اعضاي محترم هيات رئيسه فوتبال مي‌خواهم که در تمام اين بازي‌ها هر کدامشان به عنوان يک ميهمان ويژه حضور داشته باشند البته ميهمان بازي‌هايي باشند که از آن تيم‌ها حمايت نمي‌کنند.

 رئيس سابق کميته داوران فدراسيون فوتبال با اشاره به حضور تاج در هيات رئيسه فدراسيون گفت: تاج يک عضو حرفه‌اي فدراسيون است که همواره فراجناحي عمل مي‌کند و به عقيده من اگر قرار است کسي از اعضاي هيات رئيسه رئيس کميته داوران شود، بهترين فرد مهدي تاج است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 162
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 2752
بازدید کل : 44809
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1