خروج زودهنگام تيم هاي فوتبال غنا و كامرون از رقابتهاي انتخابي المپيك
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

تيم هاي فوتبال المپيک غنا و کامرون با شکست در مقابل حريفان خود، خروج زودهنگام و غيرمنتظره اي از رقابتهاي انتخابي المپيک 2012 لندن داشتند.


 غنا در بازي در برابر سودان در خارطوم به تساوي يک بر يک رسيد، اما نتوانست شکست يک به صفر ديدار رفت را در خانه که دو هفته پيش با وجود بهره گيري از بازيکنان خود در اروپا بدست آورده بود، جبران کند.
 غنا در اين بازي از وجود رانسفورد اوسي و جاناتان منساه در اسپانيا، دانيل آدو در اوکراين و ساديک آدامز در تونس بهره گرفت.
 غنا در نيمه دوم به تساوي دست يافت، اما گل دوم که براساس قانون گل خارج از خانه آنها را به پيروزي مي رساند در گرماي 35 درجه سانتيگراد ورزشگاه خارطوم دشوار بود.
 تانزانيا در ضربات پنالتي 6 به چهار کامرون را در رقابتهاي انتخابي دور سوم مسابقات قهرماني فوتبال المپيک 2012 شکست داد.
 نتيجه ديدار کامرون و تانزانيا به تساوي کشيده شد. در 15دقيقه وقت اضافه گلي به ثمر نرسيد. اين ديدار بعد از 120 دقيقه تساوي دو به دو ، به پنالتي کشيد.
 نتيجه ديدار آفريقاي جنوبي و ليبي در باماکو تساوي صفر به صفر بود. اين مسابقه به علت وجود درگيري بين نيروهاي هوادار قذافي و انقلابيون ليبي در پايتخت مالي برگزار شد. آفريقاي جنوبي در مجموع 4 به دو به پيروزي رسيد.
 مصر که 12 بار رکورد نمايندگي آفريقا در مسابقات فوتبال المپيک را به عهده داشته، به همراه جمهوري دمکراتيک کنگو، سنگال و تونس به دور سوم رقابتها در ماه ژوئن صعود کردند.
 تونس در مقابل مالاوي يک به صفر به پيروزي رسيد. جمهوري دمکراتيک کنگو سه به يک بورکينافاسو را شکست داد. تساوي يک به يک آنگولا در مقابل سنگال براساس قانون گل خارج از خانه پيروزي را براي سنگال به ارمغان آورد.
 مسابقه بين ليبريا و ساحل عاج به علت ناآرامي ها در ساحل عاج 20 آوريل انجام مي شود. بنين و زامبيا نيز پيشتر امتياز حضور در المپيک را کسب کرده اند. 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 2657
بازدید کل : 44714
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1