ردنپ: مي‌خواستم ريو فرديناند را بخرم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : آرمان

هري ردنپ، مربي تاتنهام فاش کرده که در تابستان مي‌خواست ريو فرديناند را از منچستريونايتد بخرد.


  مربی تاتنهام به دنبال بازیکنانی است که شخصیت داشته باشند و فیل نویل از اورتون را هم در ژانویه می‌خواست.

حالا او اعتقاد دارد که انتقال فردیناند غیرممکن است: «حالا هرگز فکر نمی‌کنم بتوانیم ریو را بخریم. اما من به خرید او علاقه داشتم. پارسال تلاش هم کردم. در ابتدای فصل.

هنگامی که او در لیست بازیکنان منچستریونایتد مقابل چلسی در لیگ قهرمانان قرار گرفت، با خودم فکر کردم که یونایتد بخت بسیار، بسیار بیشتری برای گرفتن نتیجه دارد.»

او همچنین از دانیل لوی، رییس باشگاه خواست تیم را تقویت کند: «باید بازیکنان جدید خرید. رییس این را می‌داند. اگر ادامه ندهیم، باید به رقابت برای رسیدن به لیگ اروپا راضی باشیم و تلاش کنیم ششم یا هفتم شویم. اما اگر می‌خواهید به لیگ قهرمانان برسید، باید مرتبا بهتر شوید.»

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 2637
بازدید کل : 44694
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1