نيستلروي: از هامبورگ مي روم ولي نمي دانم به كجا
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, :: 19:20 ::  نويسنده : آرمان

پرونده هامبورگ براي رود فان نيستلروي در تابستان پيش رو بسته خواهد شد.


   مهاجم هلندي هامبورگ گفت، با مدير برنامه هايش درباره مقصد آتي اش گفت و گو خواهد کرد ولي جدايي اش از تيم شمالي آلمان در تابستان پيش رو قطعي است.

گفته مي شد، پيش از اين کور سوي اميدي براي ادامه حضور بازيکن سال هاي پيش منچستر يونايتد و رئال مادريد در بندر شمالي آلمان وجود داشت ولي از روز شنبه اين اميد ناچيز هم از ميان رفته است.

نيستلروي در پاسخ به پرسشي درباره اين که آيا هامبورگ را ترک خواهد کرد يا خير، عنوان کرد: "بله. هفته آينده دوباره اين موضوع را خواهم گفت. فکر مي کنم، شما هم بار ديگر اين پرسش را از من خواهيد پرسيد. من هم خواهم گفت، بله."

او در پايان بازي شنبه گفت، هنوز به درستي نمي داند، فصل آينده را در کدام تيم سپري خواهد کرد: "بايد منتظر آنچه رخ مي دهد، بود. در پايان فصل با مدير برنامه هايم نشستي خواهم داشت و تصميم خواهم گرفت. نمي دانم به کجا خواهم رفت."

او گفت با فرانک آرنزن، مدير ورزشي هامبورگ گفت و گو داشته است ولي اين به گذشته بر مي گردد: "او من را به آيندهوون برد، بنابراين با او هم حرف زدم. به تازگي با هم گفت و گويي نداشته ايم. مدتهاست با او حرف نزده ام."

پس از شروع به کار آرنزن در هامبورگ اين خبر قوت گرفت که شايد نيستلروي بتواند همچنان با پيراهن اين تيم آلماني به ميدان برود. اکنون به خوبي روشن است که او تابستان رفتني است؛ به مقصدي نامعلوم.

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 113
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 2703
بازدید کل : 44760
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1