مظلومي: مي‌خواهيم جزء دو تيم اول باشيم؛ شايد سهميه سوم را از ايران بگيرند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: هدفمان اين است که در ليگ اول يا دوم شويم چون ممکن است سهميه سوم را از ايران بگيرند.


    پرويز مظلومي در نشست خبري قبل از بازي فردا با راه آهن اظهار داشت: بازي حساسي داريم و بعد از شکست ناباورانه مقابل تراکتورسازي بازيکنان مصمم هستند 3 امتياز اين ديدار را بگيرند. با تيم جوان خوبي بازي داريم. اين تيم مقابل استقلال و پرسپوليس هميشه خوب بوده است.

وي افزود: به اتفاقات هفته گذشته توجهي نداريم. يک تيم 25 نفر است و به جاي مصدومان و محرومان‌مان از بازيکنان ديگر خود استفاده مي‌کنيم. فقط روي تيم خودمان تمرکز داريم هر چند بيشتر از 4 روز براي ريکاوري و آماده شدن وقت نداشتيم. اگر همان بازي هفته گذشته را انجام دهيم 3 امتياز را مي‌گيريم.

سرمربي استقلال تصريح کرد: شريفات و رحمتي را به دليل محروميت در اختيار نداريم. فرهاد مجيدي هم بايد امروز تست بدهد و وضعيتش مشخص شود. ساير بازيکنان هستند و با تمام وجود تلاش مي‌کنند تا با ارائه يک بازي خوب 3 امتياز را از راه‌آهن بگيرند.

مظلومي خاطرنشان کرد: از هواداران انتظار داريم که براي حمايت به ورزشگاه بيايند. ما هنوز در کورس قهرماني هستيم و نياز به حمايت داريم. در خانه نشستن حمايت نيست و اميدوارم با حضورشان در ورزشگاه آنها را خوشحال کنيم.

سرمربي آبي پوشان در پاسخ به اين سؤال که نگراني بابت داوري دارد يا خير گفت: من هنوز هم معتقدم گل دوم تراکتور سازي که از روي خطا روي جاسم کرار به دست آمد خطا نبود. البته ما هميشه به داوران احترام گذاشته‌ايم و اعتراض و جنجال نکرديم. باخت را هم به داوري ربط نداديم. شنيدم که داور فردا قهرماني است. اول جا دارد به او و خانواده‌اش بابت مصيبتي که ديده‌اند تسليت بگويم. او هفته گذشته در کرمان قضاوت خوبي داشت و اميدوارم فردا هم قضاوت خوبي داشته باشد. همه از او همين انتظار را دارند.

  مظلومي در پاسخ به اين سؤال که چه جايگاهي را براي استقلال پيش‌بيني‌ مي‌کند، گفت: همه تلاشمان اين است طبق قولي که از روز اول داده‌ايم سهميه آسيا را کسب کنيم. البته در جام حذفي هم فرصت داريم. هدفمان اين است که در ليگ اول يا دوم شويم چون ممکن است سهميه سوم را از ايران بگيرند. کسب سهميه آسيايي دور از دسترس نيست. نيم نگاهي هم به قهرماني داريم. از روز اول گفته بوديم که به دنبال قهرماني نيستيم چرا که شرايط سختي داشتيم. با کمک مديريت و بچه‌ها توقع‌ها را بالا برديم که مي‌توانيم قهرمان شويم. در بازي‌هاي خانگي امتيازهايي را از دست داديم که اگر آنها را از دست نمي‌داديم مي‌توانستيم به قهرماني فکر کنيم.

وي تصريح کرد: قصد داريم براي فصل آينده 90 درصد تيم را حفظ کنيم. با بچه‌ها هم ديروز حرف زدم. حرف‌ و حديث‌هايي در نشريه‌ها هست که استقلال براي فصل بعد 2 هافبک و 4 مهاجم مي‌خواهد در صورتي که اين صحبت‌ها صحت ندارد.ما هنوز ليستي ارائه نکرديم. براي همه بازيکنان کارنامه فني و انضباطي درست کرده‌ايم چه آنهايي که يک بازي انجام داده‌اند و چه بيشتر.

مظلومي ادامه داد: آنهايي که امسال براي استقلال تلاش مثبت داشتند قدم‌شان روي چشم ما اما يک مسئله‌اي هم است آن هم اينکه بعضي از بازيکنان با استقلال قرارداد ندارند و شايد نخواهند بمانند. مي‌خواهيم اسکلت اصلي تيم را حفظ کنيم. مصمم‌ هستيم با همين نفرات و چند مهره‌اي که اضافه مي‌کنيم تيم را براي قهرماني ببنديم و هم براي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا تيم قوي داشته باشيم و در آسيا حرف براي گفتن داشته باشيم. امسال حرفي از قهرماني نزديم اما فصل بعد با ترميم نقاط ضعف از قهرماني هم صحبت مي‌کنيم.

سرمربي استقلال در مورد برخي از بازيکنان حاشيه دار گفت: هنوز يک ماه ديگر تا پايان فصل باقي مانده است و ما به عنوان معلم در مورد بازيکناني که حاشيه دارند و خود را اصلاح مي‌کنند گذشت مي‌کنيم و خوشبختانه تاکنون اين روند را در پيش گرفته‌ايم.

   مظلومي در پاسخ به اين سؤال که آيا در بازي مقابل تراکتورسازي به دليل صحبت‌هاي جباري پس از بازي با پاختاکور وي را تنبيه انضباطي کرده و بازي نداده، اظهار داشت: جباري يکي از بهترين هافبک‌هاي ايران است و خودش هم مي‌داند دوستش داريم. هر کسي جاي من بود راه بازگشت براي او نمي‌گذاشت. چون مقابل پاختاکور خوب بازي کرده‌ بوديم به ترکيب برنده دست نزدم. در بازي با تراکتور سازي براي تعويض سوم روي جباري حساب باز کرده‌ بوديم اما مصدوميت شيرزاد برنامه‌هاي ما را تغيير داد.

وي اضافه کرد: روز گذشته مقابل همه بازيکنان از جباري تشکر کردم که مقابل خبرنگاران عاقلانه صحبت کرد و گفت "تابع تصميمات کادر فني هستم ". بازيکن بايد همين طور باشد. من وقتي مي‌خواهم تصميم گيري کنم بايد همه چيز را ملاک قرار دهم وگرنه همه سوء استفاده مي‌کنند و سنگ روي سنگ بند نمي‌شود.

مظلومي در مورد آناليز بازي‌ها قبل از مسابقه و اينکه فکري هفته گذشته گفته بود تراکتور سازي را خوب آناليز کرده بودند گفت: با آناليز نمي‌شود جلوي اتفاقات بازي را گرفت. ما نقاط حريف را بسته بوديم. آنها مهره‌هاي خوبي داشتند. حتي حالا تارتار هم به من گفت شما طوري بازي کرديد که تراکتور حرفي براي گفتن نداشت. گلي که آنها به ثمر رساندند از روي اوت دستي و خطا بود.

وي يادآور شد: روي گل اول مقابل محمدي بازيکني نداشتيم که بخواهد توپ را جمع کند. اتفاقات قابل پيشگيري نيست. مقابل ضربه ايستگاهي هم هنوز بچه‌هاي ما به خوبي صف نبسته بودند. به جاي سيد صالحي که او را از زمين بيرون کشيده بودم و شريفات را فرستاده بودم اين بازيکن ايستاده بود. کاپيتان تيم بايد فرد ديگري را فرا مي‌خواند اما اين اتفاق نيافتد و کرار هم خيلي زود به توپ ضربه زد. ما از تراکتورسازي شناخت خوبي داشتيم و از همان برنامه به گل رسيديم و حتي چند موقعيت ما را دروازه بان حريف مهار کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 2667
بازدید کل : 44724
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1