بازیکن سابق راه آهن درگذشت
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : آرمان

محمد نعيما بازيکن سابق تيم‌ملي فوتبال و باشگاه راه‌آهن دار فاني را وداع گفت.


  محمد نعيما مدافع راست تيم فوتبال راه‌آهن و تيم جوانان در دهه 50 در اثر سانحه رانندگي دارفاني را وداع گفت.
محمد نعيما متولد 25 بهمن 1332 در اواخر دهه چهل به عضويت تيم فوتبال جوانان راه‌آهن درآمد و در سال 1350 به همراه تيم جوانان راه‌آهن به مقام قهرماني رسيد. وي از سال 1350 تا 1359 تيم فوتبال بزرگسالان راه‌آهن را همراهي کرد و يکي از بهترين مدافعان راست فوتبال ايران بود.
زنده‌ياد نعيما در سال‌هاي 1352 و 1353 به همراه تيم جوانان ايران، دوبار پياپي به عنوان قهرماني جوانان آسيا دست يافت.

در اين‌باره محمد اسحاق‌زاده مربي تيم راه‌آهن در دهه 50 اظهار داشت: نعيما بازيکن فوق‌العاده بااخلاقي بود و با تمام وجودش براي تيم فوتبال راه‌آهن به ميدان مي‌رفت. زنده ياد نعيما بازيکني وفادار بود که بيش از يک دهه براي تيم فوتبال راه‌آهن به ميدان رفت. اين بازيکن متعصب به رغم پيشنهاد ساير تيم‌ها حتي حاضر نشد در مسابقات فوتبال پيشکسوتان براي تيم‌هاي ديگر به ميدان برود. او در چند سال اخير يکي از ستون‌هاي تيم فوتبال پيشکسوتان راه‌آهن بود و در قهرماني ما در جام يونس شکوري و زنده ياد رسول مددنوعي نقش زيادي داشت.

حشمت مهاجراني سرمربي تيم جوانان ايران در سال‌هاي 52 و 53 نيز درباره محمد نعيما گفت: از شنيدن چنين خبري بسيار متاثر و ناراحت شدم. بدون هيچ اغراقي بايد بگويم او يکي از خوش اخلاق‌ترين و منضبط‌ترين شاگردان من بود و با قهرماني در مسابقات آسيايي و تايلند روزهاي خوشي را در کنار هم سپري کرديم. اتفاقا چند ماه پيش تلفني با هم تماس داشتيم و از احوال هم با خبر بوديم. او يکي از بهترين مدافعان راست فوتبال ما بود که به واسطه سرعت، فکر و شعور فني بالا، ضعف فيزيکي بدن خود را جبران مي‌کرد.

مراسم تشييع پيکر محمد نعيما صبح فردا جمعه در بهشت زهرا و با حضور اهالي فوتبال ايران برگزار خواهد شد . همچنين مراسم يادبود زنده‌ياد نعيما در روز يکشنبه برگزار مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 2706
بازدید کل : 44763
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1