خاوير زانتي: در 90 دقيقه ممکن است هر اتفاقي رخ دهد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 19:5 ::  نويسنده : آرمان

خاوير زانتي، کاپيتان اينتر، معتقد است تيمش مي تواند دست به کاري شگفت انگيز بزند و در ديدار امشب مقابل شالکه در ولتينز آره نا يک پيروزي تاريخي را به دست بياورد.


 اینتری ها در دیدار رفت در خانه 5-2 شکست خوردند و اینک برای رسیدن به نیمه نهایی و قرار گرفتن مقابل منچستریونایتد کار بسیار دشواری پیش رو دارند.

 زانتی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من برای اولین بار است که در این ورزشگاه بازی می کنم و این بسیار خوب است. بسیار زیباست و مهمتر از همه، امیدوارم نتیجه در نهایت به نفع ما رقم بخورد.

 فرقی نمی کند آنها تغییری داشته باشند یا نه، به هر حال ما به تیم حریف احترام می گذاریم. با این وجود محرومیت فارفان خبر خوبی برای ماست.. من او را به خوبی می شناسم زیرا در دیدارهای ملی زیادی مقابل او بازی کرده ام. او بازیکن مهمی است اما ما تنها به بازی خودمان فکر می کنیم و امیدواریم که همه چیز خوب پیش برود."

 زانتی همچنین در مورد میزان شانس پیروزی تیمش در دیدار امشب گفت:" می دانیم کار دشواری است اما ما 90 دقیقه فرصت داریم تا نتیجه ای عالی به دست بیاوریم.

 در 90 دقیقه اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. برای ما کلیدی است که اشتباهات کمی مرتکب شویم و موقعیت های زیادی ایجاد کنیم تا بتوانیم گل های زیادی به ثمر برسانیم.

 

  شالکه در دیدار رفت نشان داد که تیم خوبی است. ما می دانیم جبران نتیجه دیدار رفت دشوار است. اگر می خواهیم به نیمه نهایی صعود کنیم باید نمایش فوق العاده ای ارائه دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 2610
بازدید کل : 44667
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1