حاشيه‌هاي ديدار استقلال و راه آهن
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 13:0 ::  نويسنده : آرمان

رئيس سازمان تربيت بدني و سرمربي تيم ملي فوتبال در جريان بازي استقلال و راه آهن با يکديگر برخورد گرمي داشتند.


علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت‌بدني همراه با کارلوس کي‌روش و دستيارانش براي تماشاي ديدار تيم‌هاي استقلال و راه‌آهن در جايگاه ويژه ورزشگاه آزادي حضور پيدا کردند. کي‌روش 5 دقيقه پس از شروع بازي به ورزشگاه آمده بود.
همچنين سعيدلو مورد تشويق هواداران استقلال قرار گرفت.

* حدود 5 هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه آزادي اين ديدار را از نزديک تماشا کردند.

* مجتبي جباري هافبک استقلال که به دليل مصاحبه عليه مسئولان باشگاه مدتي از استقلال کنار گذاشته شده بود در ترکيب ثابت تيمش مقابل راه‌آهن به ميدان رفت.

* قبل از آغاز بازي تمام بازيکنان استقلال از سوي هواداران تشويق شدند.

* علي نظري جويباري، رضا رجبي، علي اميري و دکتر نوروزي از چهره‌هاي شاخص جايگاه ويژه بودند. ضمن اينکه مهدي تارتار مربي راه‌آهن که در بازي قبل اخراج شده بود با موبايل از جايگاه ويژه تيمش را هدايت کرد. علي نيکجو، سرپرست باشگاه راه‌آهن نيز در کنار تارتار حضور داشت.

* فيليپ آلوز دسوزا، هافبک برزيلي استقلال پس از اينکه روز گذشته متوجه شد در ليست 18 نفره قرار ندارد، اردوي تيمش را ترک کرد و با حالت قهر از جمع آبي‌پوشان جدا شد.

* استقلالي‌ها با شعارهايي پيروزي در دربي رفت ‌و برگشت را به پرسپوليسي‌ها گوشزد مي‌کردند.

*پژمان منتظري با دريافت کارت زرد در مسابقه با راه‌آهن سه اخطاره شد و بازي هفته آينده استقلال مقابل نفت آبادان را از دست داد.

*‌ راه‌آهني‌ها در نيمه دوم با تأخير وارد زمين شدند.

* فرهاد مجيدي بين دو نيمه با دستور گرم کردن مظلومي مواجه شد و در زمين ماند. اين بازيکن روز گذشته به شدت از سوي هواداران تيمش تشويق شد.

* قبل از آغاز نيمه دوم مسابقه و زماني که بازيکنان استقلال به سمت زمين مي‌آمدند مجيدي در نقش مربي استقلال ظاهر شده و نکات فني را به مجتبي جباري گوشزد کرد.

* قبل از آغاز نيمه دوم بهادر عبدي و مهدي اميرآبادي با يکديگر احوالپرسي گرمي کردند.

* علي فتح‌الله‌زاده زماني که وارد ورزشگاه شد به شدت مورد تشويق هواداران استقلال قرار گرفت اما او با اشاره به تيم استقلال از هواداران خواست تنها اين تيم را تشويق کنند. وي همچنين با علي سعيدلو و کي‌روش سرمربي تيم ملي برخورد گرمي داشت و در ادامه مسابقه با نشستن کنار اين دو بازي تيمش را به تماشا نشست.

*يورگن گده، مربي تيم استقلال که در دقايق پاياني ديدار تيمش مقابل راه‌آهن توسط محسن قهرماني از روي نيمکت استقلال اخراج شد، در اين دقايق بازي استقلال را از کنار پيست دو و ميداني ورزشگاه آزادي تماشا کرد و نکته جالب اينکه وي با اصرار و توصيه‌هاي مسئولان مربوطه هم حاضر به ترک اين محوطه و خروجش از ميدان مسابقه نشد.

* اميرحسين صادقي مدافع استقلال که در دقايق پاياني به شدت آسيب ديد پس از مسابقه در حالي که پزشکان استقلال وي را همراهي مي‌کردند ورزشگاه را ترک کرد. صادقي که درد زيادي را متحمل مي‌شد با فريادهاي شديد حاضرين را متوجه اين مصدوميتش کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 2673
بازدید کل : 44730
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1