محمدي : دخالتي در تصميمات کميته انضباطي ندارم/"کي‌روش" پيشنهادات ما را پذيرفت
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

رئيس سازمان ليگ با تاکيد براينکه در تصميمات کميته انضباطي دخالتي ندارد، اظهار داشت: مسئولان باشگاه راه آهن با ارائه فيلم بازي خود با پاس همدان باعث شدند کميته انضباطي حکم محروميت بازيکنان اين تيم را برگرداند.


 عزیزالله محمدی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن شهرری و استقلال "گفت: من دخالتی در تصمیمات کمیته انضباطی ندارم. مسئولان باشگاه راه آهن فیلمی از صحنه‌های بازی با پاس همدان را به کمیته انضباطی ارائه کردند که مسئولان این کمیته با تماشای این فیلم متوجه شدند بازیکنان محروم دخالتی در صحنه‌های درگیری نداشتند به همین دلیل حکم محرومیت آنها را برگرداند.

 وی در ادامه در مورد بازی‌های حساس پایانی لیگ برتر اظهار داشت: ما در این خصوص تصمیمات جدی گرفتیم که با هرگونه اتفاق و حاشیه سازی مقابله کنیم تا مسابقات به بهترین شکل برگزار شود. انتخاب دو ناظر برای هر دیدار، نشست با مسئولان کمیته داوری برای استفاده از داوران مناسب جهت هر بازی و مسائل دیگر از اقداماتی است که ما در هفته پایانی لیگ برتر آنها را انجام خواهیم داد.

 رئیس سازمان لیگ در خصوص نشست خود با کی‌روش، سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ما ابتدا شنبه هفته گذشته یک نشست با کی‌روش داشتیم و قرار بود سرمربی تیم ملی پس از بررسی برنامه‌ها فردا شنبه با ما نشست دوم را داشته باشد اما این نشست روز چهارشنبه برگزار شد. طی این نشست که دو ساعت طول کشید برنامه‌های فصل آینده مسابقات لیگ و جام حذفی به صورت هفته به هفته با کی‌روش مورد بررسی قرار گرفت و هر دو طرف در خصوص آن اظهارنظر کردند.

 وی با بیان اینکه در این برنامه زمان‌های لازم برای برگزاری اردوها و مسابقات تیم‌های بزرگسالان و امید در نظر گرفته شده تاکید کرد: سرمربی تیم ملی در مواردی پیشنهادات منطقی داشت که ما پذیرفتم و در مواردی دیگر هم نظرات‌مان را با توجه به تجربه‌ای که در برگزاری مسابقات لیگ داشتیم قبول کرد.

 عزیزالله محمدی در پاسخ به سئوال "آیا این نشست‌ها باعث می شود تعامل بیشتر بین سرمربی تیم ملی و سازمان لیگ برگزار تا شاهد بی برنامگی‌ها در فصل آینده نباشیم؟"، خاطرنشان کرد: قطعا تعامل خوبی بین طرفین صورت گرفته است زیرا کی‌روش هم به صورت ریز و هفته به هفته برنامه‌های لیگ را پیگیری کرد. قرار است طی دو سه روز آینده جمع بندی نهایی با ایشان در مورد برگزاری مسابقات لیگ صورت گیرد تا رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ و جام حذفی در حالی برگزار شود که نه تیم ملی متضرر شود، نه باشگاه‌ها.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 2600
بازدید کل : 44657
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1