بازیکن شماره ی 6 بارسا: فکر کنم مقابل والنسیا بازی کنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, :: 16:8 ::  نويسنده : آرمان

اوي، هافبک بارسلونا، که در ديدار اين هفته تيمش مقابل اتلتيک بيلبائو دچار آسيب ديدگي شده بود، اعلام کرد که مي تواند تيمش را در ديدار مقابل والنسيا که 10 روز ديگر برگزار مي شود، همراهي کند.


 ژاوي هر دو گل تيمش مقابل بيلبائو را که توسط ويا و مسي به ثمر رسيد، پايه گذاري کرد اما در نهايت دچار مصدوميت شد و پزشکان باشگاه اعلام کرده اند او نمي تواند تيمش را در ديدار هفته آينده مقابل مايورکا همراهي کند.

 اما ژاوي در مصاحبه با نشريه آس اعلام کرد که قصد دارد تيمش را در ديدار مقابل والنسيا همراهي کند.

 " اين مصدوميت در واقع ورژن کوچک تري از مصدوميتي است که در ابتداي فصل به آن دچار شدم. در بازي روز يکشنبه بود که احساس کردم دچار اين مصدوميت شده ام. بايد ببينيم چه پيش خواهد آمد اما فکر کنم بتوانم در ديدار مقابل والنسيا حضور داشته باشم.

 اين بستگي دارد که فردا وضعيتم چگونه باشد. سال گذشته من با چنين مصدوميتي بازي مي کردم اما شما وقتي مي توانيد بازي کنيد که از نظر ذهني آماده باشيد."

 او همچنين تاکيد کرد که بازيکنان بارسا تنها روي بازي هاي خودشان تمرکز دارند و به نتايج ساير تيم ها فکر نمي کنند.

 "‌ ما به رئال يا تيم ديگري توجه نمي کنيم. ما تنها به خودمان نگاه مي کنيم. فکر مي کنيم در شرايط خوبي قرار داريم و از نتايجي که تاکنون کسب کرديم راضي هستيم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 2636
بازدید کل : 44693
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1