اشتباه عجيب شهردار والنسيا
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : آرمان

جايگاه هواداران رئال مادريد به خاطر اشتباه عجيب و البته مشکوک شهرداري والنسيا در نزديکي هتل محل اقامت تيم فوتبال بارسلونا است.


  به نقل از مارکا اسپانيا، در حالي که کل تجهيزات هواداران و حاميان مالي دو باشگاه بارسلونا و رئال مادريد کاملا مستقر شده و ديگر امکان جابجايي آنها وجود ندارد، مقامات برگزاري متوجه يک اتفاق عجيب شده‌اند.
هتل محل اقامت بارسلونا در نزديکي محل استقرار هواداران رئال مادريد است و هواداران بارسلونا در جايي دور از اين هتل مستقر شده‌اند.

با نگاهي به نقشه شهر به راحتي مي‌توان پيش بيني کرد که هواداران رئال مادريد در صورت لزوم و ناتواني پليس شهري به راحتي مي‌توانند براي رفت و آمد اتوبوس بازيکنان بارسلونا مزاحمت ايجاد کنند. اتفاقي که در دو سايت اجتماعي بين هواداران اين تيم مورد بحث و مشورت بوده و حتي عده‌اي از هواداران رئال مادريد قرار خود در مستايا را مقابل هتل بارسلونا انتخاب‌ کرده‌اند.

باشگاه بارسلونا نيز راضي به تغيير هتل محل اقامت خود نيست و نمي‌خواهد تدارکات خود را به خاطر جابجايي تجهيزات به زحمت بيندازد. اين در حالي است که پيش از اين پليس اسپانيا از نيروهاي امنيتي فرامرزي خود براي کنترل امنيت والنسيا کمک گرفته بود و اکنون به دست شهردار والنسيا دچار دردسر عجيبي شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2650
بازدید کل : 44707
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1