مورينيو پس از قهرماني در فينال جام حذفي اسپانيا از منتقدان تشكر كرد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

 

'خوزه مورينيو' سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اکنون آماده است که انتقادهاي بيشتري را تحمل کند، البته اگر اين انتقادها همچون پيروزي در فينال جام حذفي اسپانيا بتواند براي او جام هاي بيشتري به همراه بياورد.


    به گزارش آسوشيتدپرس، مورينيو پس از تساوي يک بر يک رئال مادريد و بارسلونا با انتقادهاي زيادي به خاطر بکارگيري تاکتيک هاي دفاعي روبرو شد.
''آلفردو دي استفانو'' رييس افتخاري باشگاه رئال مادريد و ''يوهان کرايف'' آشکارا از او انتقاد کردند. اين انتقادها تا جايي پيش رفت که کرايف گفت: مورينيو فقط براي کسب جام کار مي کند، اصلا مربي فوتبال نيست.
مورينيو در ورزشگاه مستايا گفت: قهرمان شدن، قهرمان شدن است که امر هميشه هم خوب است. همين چند روز پيش يک نفر مرا مربي اي خواند که براي قهرماني تلاش مي کنم و نه فوتبال. از شما متشکرم، من دوست دارم مربي تصاحب جام قهرماني باشم.
سرمربي رئال مادريد روز سه شنبه هم با اشاره به اظهار نظر دي استفانو گفته بود که سخنان او محترم است، ولي او مربي است و او است که تصميم مي گيرد تيم چگونه بازي کند.
طرح مورينيو براي بازي بدون مهاجم و پر کردن خط حمله با کريستيانو رونالدو و فشار همه جانبه بر تيم مقابل موجب شد که بارسلونا نتواند از شيوه هميشگي خود در پاس هاي کوتاه بهره ببرد.
''پپ گوارديولا'' سرمربي بارسلونا نيز گفت: اين بازي هم مشابه بازي روز شنبه بود که به تساوي دو تيم انجاميد. فقط جاي بازيکنان را تغيير داده بودند ولي سبک بازي به خوبي شبيه بازي در برنابئو بود.
گل دقيقه 103 رونالدو از روي پاس آنخل دي ماريا هيجدهمين جام خانگي را براي مادريدي ها و چهارمين قهرماني در يک ليگ متفاوت را براي سرمربي پرتغالي آن به ارمغان آورد.
در شرايطي که رئال مادريد هشت امتياز از بارسلوناي صدرنشين در لاليگا عقب است، مورينيو بر روي دو ديدار رفت و برگشت در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا با بارسلونا متمرکز شده است.
مورينيو مي تواند براي دومين بار گوارديولا را از راهيابي به فينال ليگ قهرمانان اروپا محروم کند، کاري که سال گذشته با اينتر ميلان مقابل بارسلونا کرد.
سرمربي رئال مارديد گفت: اگر امشب پيروز نمي شديم، ناراحت مي شدم، اما اکنون راحت هستم. 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 2665
بازدید کل : 44722
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1