حمايت پلاتيني از محروميت روني و فرگوسن
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:54 ::  نويسنده : آرمان

رئيس يوفا از تصميم اتحاديه فوتبال انگليس براي محروم کردن الکس فرگوسن و وين روني حمايت کرد.


 ميشل پلاتيني در گفت و گو با اسکاي اسپورت عنوان کرد: متاسفانه انسان‌هايي در دنياي فوتبال هستند که بلد نيستند به ديگران و مخصوصا به داور احترام بگذارند.


 پلاتيني ادامه داد: البته اين اتفاق ممکن است در زندگي همه رخ دهد. خودم هم زماني که بازي مي کردم ممکن بود لحظه‌اي عصبي شده باشم و به داور بي احترامي کرده باشم و اکنون پشيمانم. مهم اين است که اين گونه رفتارها در افراد نهادينه نشود.


 رئيس يوفا در ادامه با انتقاد مستقيم از وين روني الکس فرگوس اظهار کرد: مطمئنم اين دو نفر هم روزي از کرده‌ي خود پشيمان خواهند شد. من شرايط آنها و فشاري که در بازي بر روي آنها وجود دارد را درک مي کنم، اما به هر حال اين دو نفر اشتباه کردند و مجازات شدند که اين محروميت انضباطي برايشان لازم هم بود.


 پلاتيني همچنان اضافه کرد: گاهي اوقات شرايط يک بازي به گونه اي پيش مي رود که يک بازيکن يا مربي نمي تواند خودش را کنترل کند و اين مساله کاملا طبيعي و قابل درک است، اما ما هم اينجا حضور داريم تا در صورتي که چنين اتفاقي رخ داد از داورانمان حمايت کنيم.


 پلاتيني در پايان گفت: من پدر مقدس نيستم و بازيکنان و مربياني که عصباني مي شوند را درک مي کنم. آنها انسان هستند و وقتي عصباني مي شوند واکنش نشان مي دهند،‌اما به هر حال اين کار درست نيست و ما بايد با آنها برخورد کنيم.


 وين روني، چندي پيش به دليل ناسزا گفتن مقابل دوربين تلويزيوني در ديدار با وستهام از سوي اتحاديه فوتبال انگليس محروم شد. فرگوسن هم به دليل انتقادهاي تند از داوران با جريمه اين اتحاديه روبرو شد.

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 2607
بازدید کل : 44664
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1