آدبايور: اين جام تقديم به پاتريك
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : آرمان

ستاره توگويي تيم فوتبال رئال مادريد قهرماني کوپا دل ري را به همبازي سابقش پاتريک ويرا تقديم کرد.


 امانوئل آدبايور که در ديدار مقابل بارسلونا در فينال جام حذفي اسپانيا به عنوان يار تعويضي وارد ميدان شده بود، قهرماني در اين رقابتها را به ويرا تقديم و دليل اين کارش را زحمات زياد او و حمايت‌هاي بي‌اندازه‌اش در گذشته دانست.

 بازيکن پيشين تيم ملي توگو گفت: يادم مي‌آيد زماني پاتريک ويرا به من گفت که فوتبال مانند يک چرخ گردان است که دائم حرکت مي‌کند. در اين بين بازيکنان مي‌آيند و مي‌روند.

 آدبايور ادامه داد: اگر بخواهم اين قهرماني را به کسي تقديم کنم، آن يک نفر بدون شک کسي جز پاتريک ويرا نيست. زماني که مشکلات زيادي داشتم و شرايط خوبي را تجربه نمي‌کردم ويرا کمک زيادي به من کرد و پدرخوانده‌ي من بود. در زماني که بسياري از دوستانم من را تنها گذاشتند پاتريک مانند يک برادر و پدر به من کمک کرد.

 آدبايور که سال 2010 به دليل تيراندازي به اتوبوس حامل بازيکنان توگو از بازيهاي ملي خداحافظي کرده بود، از اين که دولت و مقامات فدراسيون فوتبال اين موضوع را پيگيري نکردند ابراز نارضايتي و در عين حال تاييد کرد درصورتي که شرايط فراهم شود، آماده است به تيم ملي فوتبال کشورش کمک کند.

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 2602
بازدید کل : 44659
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1