سيدصالحي: زدن 8 گل در 10 بازي، آمار خوبي است/ فقط منتظر يک لغزش از سپاهان هستيم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

نمي‌توان گفت که شانس نداريم. ما فقط منتظر يک لغزش از سوي سپاهان هستيم تا اميدواري‌هايمان بيش‌تر شود. در هر صورت فکر مي‌کنم همه چيز دست خدا باشد.


 سیدمهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت استقلال در دیدار مقابل نفت آبادان دو گل برای تیمش به ثمر رساند. او معتقد است که زدن 8 گل در 10 بازی آمار قابل قبولی برایش محسوب می‌شود. سیدصالحی در این مورد می‌گوید: «اگر اشتباه نکنم، فکر می‌کنم که در 10 یا 11 بازی 8 گل برای استقلال زده‌ام و این آمار برایم قابل قبول است. خدا را شکر می‌کنم که به من کمک کرد تا بعد از مصدومیتم بتوانم به روزهای خوب برگردم. در ضمن گل‌هایی که در بازی با نفت آبادان به ثمر رساندم را به دکتر ستوده تقدیم می‌کنم.»

 او در ادامه حرف‌هایش در پاسخ به این سوال که آیا استقلال شانس قهرمانی در لیگ را دارد، خاطرنشان می‌کند: «نمی‌توان گفت که شانس نداریم. ما فقط منتظر یک لغزش از سوی سپاهان هستیم تا امیدواری‌هایمان بیش‌تر شود. در هر صورت فکر می‌کنم همه چیز دست خدا باشد.»

 سیدصالحی که قرارداش با استقلال امسال به پایان می‌رسد، در پاسخ به این سوال که دوست داری سال آینده هم در استقلال بمانی، تاکید می‌کند: «فعلا که صحبتی نشده و من به موفقیت استقلال در لیگ‌برتر، لیگ‌قهرمانان آسیا و جام حذفی فکر می‌کنم. من دوست دارم در این تیم بمانم ولی باید ببینیم نظر باشگاه و کادرفنی چیست. من فقط از تماشاگران استقلال می‌خواهم که در بازی‌های آینده تیم‌شان را تنها نگذارند و به استادیوم بیایند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 2741
بازدید کل : 44798
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1