مظلومي: 10 امتياز از سپاهان و پرسپوليس گرفتم، اما بازهم انتقاد مي‌کنند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

سرمربي تيم استقلال گفت: در چهار مسابقه برابر سپاهان و پرسپوليس، 10 امتياز کسب کردم، اما بازهم از من انتقاد کردند.


  پرويز مظلومي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره پيشنهاد فدراسيون ويتنام به يورگن گده اظهار داشت: گده با ما قرارداد دارد و ما به او نياز داريم و حتي در تلاش هستيم که براي فصل آينده نيز او را حفظ کنيم.
سرمربي استقلال در ادامه ضمن گلايه از مصاحبه‌هاي منتشر شده از وي در برخي روزنامه‌ها عنوان کرد: متاسفانه در حالي که استقلال نياز به آرامش دارد، از من مصاحبه‌هاي خيالي مي‌زنند. نمي‌دانم هدفشان چيست؟! به شدت از انتشار چنين مصاحبه هاي خيالي ناراحتم. با اين کار مي‌خواهند من را روبروي ديگران قرار دهند.

مظلومي با تاکيد بر اينکه از 4 ديدار پرسپوليس و سپاهان در رفت و برگشت توانسته 10 امتياز کسب کند،‌ادامه داد: با وجود اينکه در اين 4 مسابقه ما خوب کار کرديم، نمي‌دانم اين جريان اين انتقادات چيست! يکسري‌ها فقط من را مي‌کوبند. اين چه جور کارشناسي است نمي‌دانم؟ فقط اين پيغام را براي آنها مي‌دهم که وجدان خود را قاضي کنند.
وي تصريح کرد: چه کسي فکر مي‌کرد ما اين فصل اين طور نتيجه بگيريم. حملات به ما ناجوانمردانه است. شايد بعضي‌وقت‌ها خوب نباشيم، اما تاکنون 58 امتياز گرفته‌ايم و سه بازي ديگر نيز پيش رو داريم.

مظلومي درباره صحبت‌هاي اميرقلعه‌نويي مبني بر اينکه مظلومي نياز به سه سال فرصت در استقلال دارد، گفت: دست اميرقلعه‌نويي درد نکند، من هم برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم. او از خانواده استقلال است. کسي که فوتباليست است اين حرف‌ها را مي‌زند. او خودش در استقلال سه سال فرصت گرفت و هدفش که قهرماني بود رسيد. قلعه‌نويي هم مي‌داند مربيان فرصت مي‌خواهند. به هر حال يک سال آينده فرصت خوبي است با بستن يک تيم مناسب به نتيجه خوبي برسيم.

سرمربي آبي‌پوشان درباره بازي با شاهين بوشهر گفت: بازي خيلي سختي در پيش داريم آنها هم موقعيت خود را در خطر مي‌بييند و هر هفته با ميثاقيان نتايج بهتري مي‌گيرند، اما براي ما شرايط طوري است که بايد ببريم.
وي درباره جلسه کميته انضباطي دسوزا اظهار داشت: به زودي تصميم کميته انضباطي در مورد اين بازيکن مشخص مي‌شود.
مظلومي در باره جلسه کميته فني نيز تصريح کرد: همه چيز خوب بود ما از نظرات همه استفاده مي‌کنيم و بيشتر مباحث اين جلسه در مورد آينده بود.
مظلومي در پاسخ به اين که آيا استقلال براي قهرماني نياز به معجزه دارد يا خير،‌گفت: معجزه هميشه وجود دارد، البته ما به ديگران کاري نداريم و به فکر کار خودمان هستيم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 2645
بازدید کل : 44702
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1