روبن: حاضرم 100 هزار يورو بپردازم تا سكو‌نشين نباشم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : آرمان

 

ستاره هلندي تيم فوتبال بايرن‌مونيخ گفت: حاضرم 100 هزار يورو بپردازم تا به سکونشيني محکوم نشوم.


  به نقل از روزنامه اکسپرس‌، آرين روبن اظهار داشت: براي من نشستن در ورزشگاه و ديدن بازي تيمم، بدترين اتفاق در زندگي‌ام است. دوست دارم در ميدان حاضر باشم و بازي کنم. در بازي که بايرن اين هفته در خانه اينتراخت فرانکفورت انجام داد، روي سکو بالاجبار نشستم. حاضر بودم 100 هزار يورو بدهم ولي تماشاگر نباشم.
اين ستاره 27 ساله هلندي با انجام بازي منجر به تساوي يک بر يک باورايي‌ها در خانه حريف فرانکفورتي محروميت دو جلسه‌اي را پشت‌سر گذاشت.
وي دو هفته پيش در پايان بازی که منجر به تساوي يک بر يک با نورنبرگ، با داور مسابقه درگيري پيدا کرد که از طرف دادگاه ورزشي فدراسيون فوتبال آلمان به دو جلسه محروميت و پرداخت 15 هزار يورو محکوم شد.
روبن افزود: اگر مصدوم بودم و بازي نمي‌کردم، تماشاي بازي تيمم از ورزشگاه قابل تحمل‌تر بود. ولي الان که مصدوم نيستم، به‌واقع برايم خيلي سخت است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 2658
بازدید کل : 44715
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1