مسي در يک قدمي رکورد نيستلروي و گرد مولر
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:0 ::  نويسنده : آرمان

ليونل مسي با دو گلي که در بازي رفت دور نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، آمار گلهاي خود را در اين فصل به عدد 11 رساند. او اکنون با رکورد 12 گل رود فان نيستلروي تنها يک گام فاصله دارد.


   مهاجم آرژانتيني بارسا در اين فصل 11 بار دروازه حريفان آبي – اناري ها را در ليگ قهرمانان اروپا باز کرده است. مسي با يک گل ديگر مي‌تواند به رکورد بيشترين گل زده در اين رقابتها که از آن "رود فان نيستلروي" است، برسد. مهاجم کنوني هامبورگ در فصل 2003 – 2002 با شياطين سرخ 12 گل را به ثمر رساند که تا به امروز رکورد به شمار مي‌آيد. آخرين بار کاکا، مهاجم کنوني رئال مادريد و سالهاي پيش ميلان در فصل 2007 – 2006 توانسته بود، بيش از 10 گل را در يک فصل از رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند.

مسي همچنين مي‌تواند به رکورد ديگر نيستلروي برسد. مرد هلندي در 3 فصل از ليگ قهرمانان اروپا توانسته بود، عنوان بهترين گلزن را از آن خود کند. مسي در صورت رسيدن به عنوان آقاي گلي در سال جاري هم به نيستلروي خواهد رسيد و هم به گرد مولر. مهاجم دهه 70 بايرن مونيخ سه سال پياپي توانسته بود، بهترين گلزن جام باشگاه هاي اروپا – ليگ قهرمانان کنوني شناخته شود. مولر از اين گذشته 4 بار توانست عنوان بهترين گلزن باشگاه‌هاي اروپا را به دست بياورد که اين هم رکوردي به نام خود اوست.

رکورد بيشترين گل زده در يک فصل از جام باشگاه هاي اروپا – پدر ليگ قهرمانان کنوني – همچنان از آن ژوزه آلتافيني مهاجم دهه 60 ميلان است که در فصل 1963 – 1962 توانست 14 گل را براي قرمز و مشکي پوشان به ثمر برساند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 2664
بازدید کل : 44721
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1