مارادونا: چرا اصرار داريد بين من و مسي يكي را انتخاب كنيد؟
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

مارادونا گفت: من و مسي مثل دو دوست صميمي هستيم، چرا اصرار داريد بين من و او يکي را انتخاب کنيد؟


 ديه‌گو آرماندو مارادونا که اين روزها ميهمان الساندرو روسل است براي تماشاي بازي برگشت بارسلونا مقابل رئال مادريد آمده و در ضيافت شام شب گذشته باشگاه بارسلونا مسي را دوست صميمي خود توصيف کرد.
 مارادونا گفت: از اين که مدام به دنبال مارادوناي دوم مي‌گردند ناراحتم. من چندان مهم نيستم که به دنبال دومين نسخه از من بگرديد، مسي اين روزها آبروي فوتبال آرژانتين است و نمي‌شود بين من و او يکي را انتخاب کرد، او ويژگي‌هاي منحصر به فرد خودش را دارد، ما بازيکنان بزرگ ديگري مثل آخرو، ايگواين و زانتي را داريم که هر يک براي فوتبال آرژانتين يک افتخار بزرگ محسوب مي‌شوند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 2661
بازدید کل : 44718
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1