عکس هاي به ياد ماندني ناصر حجازي
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, :: 19:25 ::  نويسنده : آرمان

ناصر حجازي، دروازه بان بزرگ فوتبال ايران امروز درگذشت


  عکس دوران کودکی ناصر حجازی


ناصر حجازی پس از بازی فوتبال پسرش آتیلا حجازی را بغل می کند

همراه با آتیلا

ناصر حجازی دربازه بان اسطوره ای تیم فوتبال تاج (استقلال)
درون دروازه استقلال


عکس از ناصر حجازی و پسرش آتیلا حجازی


دیدار ناصر حجازی با هنرمندان: ایرج نوذری، آناهیتا همتی، سیامک انصاری، عبدالرضا اکبری، پندار اکبری و ...

ناصر حجازی در کنار مهران مدیری، سیامک انصاری و علیرضا عصار


 


 

ناصر حجازی در کنار زمین در حال هدایت تیمش

عیادت ایرج نوذری و جمشید مشایخی از ناصر حجازی

ناصر حجازی در یک بازی دوستانه پا به توپ می شود

 

ناصر حجازی در مراسم بذرپاشی چمن طبیعی کمپ باشگاه استقلال تهران

ناصر حجازی در حال گریه در مراسم ختم برادر استیلی

تجمع مردم جلوی بیمارستان کسری یک روز قبل از درگذشت ناصر حجازی

 

روحش شاد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین کبریتی
ساعت16:49---10 خرداد 1390
سلام خیلی وب زیبایی بو د
من هم استقلالی هستم
یه سر هم به من بزن من منتظرت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 163
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 2753
بازدید کل : 44810
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1