فان‌درسار: مهار پنالتي فينال ليگ قهرمانان اوج درخشش زندگي‌ام بود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

دروازه‌بان تيم فوتبال منچستريونايتد گفت: دوران ورزشي بزرگي داشته‌ام، بارها در هلند و انگليس با قهرماني روبرو شدم، ولي نقطه اوج درخشش و فعاليتم مهار ضربه پنالتي در فينال ليگ قهرمانان اروپا در سال 2008 بود.


  به نقل از سايت فيفا، ادوين فان‌درسار شنبه شب گذشته آخرين بازي خود را به عنوان بازيکن در ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا اسپانيا انجام داد. وي که باخت 3 بر يک را تجربه کرد، اظهار داشت: هرچند خيلي ناراحت شدم که از بارسا شکست خورديم، ولي الان کاملا آرام هستم و همه چيز روبراه است.

اين سنگربان 41 ساله که با انجام اين بازي پس از مدتي بالغ بر بيش از دو دهه فعاليت حرفه‌اي وارد دوره بازنشستگي شد، افزود: من دوران ورزشي بزرگي داشته‌ام. بارها در هلند و انگليس با قهرماني روبرو شدم، ولي شايد نقطه اوج فعاليتم مهار ضربه پنالتي در فينال ليگ قهرمانان اروپا در سال 2008 باشد.

اين سنگربان هلندي در خلال دوران ورزشي خود 130 بازي براي تيم کشورش انجام داد که بالاترين شمار بازي در تيم سرزمين لاله‌هاي نارنجي‌ محسوب مي‌شود. وي در جام‌هاي جهاني 1998 و 2006 و رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا 2000، 20004 و 2008 حضور داشته است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 2625
بازدید کل : 44682
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1