روبينيو: نيمار و گانسو آماده بازي در ايتاليا يا اسپانيا هستند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

روبينيو، ستاره برزيلي ميلان معتقد است که نيمار و گانسو، دو ستاره باشگاه سانتوس آماده اند تا وارد فوتبال اروپا شوند و به آنها توصيه کرد تا گام در اين مسير بگذارند.


 

  این روزها صحبتهای متعددی درمورد احتمال انتقال نیمار 19 ساله به چلسی به گوش می رسد و سران بارسا هم به دنبال آن هستند و شنیده می شود که باشگاه های متعدد ایتالیایی هم به دنبال جذب گانسوی 21 ساله هستند.

روبینیو که سابقه بازی در ایتالیا، اسپانیا و انگلیس و در تیمهای میلان، رئال و سیتی را در کارنامه اش می بیند، معتقد است که این دو ستاره سانتوس برای بازی در لالیگا وسری آ به اندازه کافی خوب هستند. او در صحبتهایی گفت:« فکر می کنم این دو بازیکن آماده ترک برزیل هستند، چون فوتبال آنها واقعا در سطح متفاوتی است. هر دوی آنها کیفیت فوق العاده ای دارند. الان زمان پیوستن به تیم مناسبی است که به توانایی های آنها احترام بگذارند.با توجه به ویژگی های گانسو و نیمار فکر می کنم که آنها در اسپانیا و ایتالیا موفق خواهند شد.»

این ستاره 27 ساله ادامه داد:« تصور کنید نیمار در بارسلونا و درکنار مسی و داوید ویا بازی کند. خدای من! برای پیشرفت کردن این دو بازیکن باید انتخاب مناسبی داشته باشند، چون ممکن است مجبور شوند تغییراتی را در شیوه بازی شان اعمال کنند.»

روبینیو در نیم فصل دوم 10-2009 که به صورت قرضی از سیتی به سانتوس منتقل شد، درکنار این دو بازیکن توپ زد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 2627
بازدید کل : 44684
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1