خداحافظي شوچنكو پس از يورو 2012
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, :: 11:54 ::  نويسنده : آرمان

کاپيتان تيم ملي اوکراين گفت: در يورو 2012 براي تيم‌هاي مدعي خطرساز خواهيم شد. با تماشاگران پرشوري که داريم، مي‌توانيم در برابر هر تيمي نمايشي متفاوت داشته باشيم.


 

   آندره شوچنکو، ستاره تيم ملي فوتبال اوکراين اعلام کرد که در پايان جام ملت‌هاي اروپايي 2012 که به ميزباني کشورش و لهستان برگزار مي‌شود، از دنياي فوتبال خداحافظي خواهد کرد.

شوچنکو 34 ساله که سابقه حضور در چلسي و ميلان را دارد، در گفتگو‌یی گفت: تصميم گرفته‌ام پس از پايان جام ملت‌هاي اروپا 2012 از دنياي فوتبال خداحافظي کنم و کفش‌هايم را آويزان کنم.

مهاجم گل زن سابق ميلان افزود: ما آماده‌ايم که بهترين نمايش را در يورو 2012 داشته باشيم، معتقدم که مي‌توانيم براي تيم‌هاي مدعي اين بازي‌ها خطر ساز باشيم و در برابر آن‌ها خوش بدرخشيم.

شوچنکو تاکيد کرد: نتايج خوب باشگاه‌هاي اوکرايني در جام‌هاي اروپايي و تماشاگران پرشور، به ما در يورو 2012 بسيار کمک مي‌کنند. ما تماشاگراني را داريم که حمايت آن‌ها بسيار با ارزش و وصف ناشدني است و مطمئنا در روند بازي ما تاثير خواهند گذاشت، گذشته از آن ما استعداهاي جوان زيادي در تيم داريم. بدون شک چنين پتانسيلي موفقيت‌هاي زيادي را در آينده براي ما به ارمغان مي‌آورد.

شوچنکو افزود: مسئوليت من و بازيکنان قديمي تيم چون آناتولي تيموشوک و آندره ورونين و آلکسندر شوفکوفسکي، حمايت از اين بازيکنان جوانان است.

اولگ بلوخين، سرمربي اوکرايني تيم و بهترين گل زن شوروي سابق و صاحب توپ طلا در سال 1975 درباره شوچنکو يادآور شد: آيا بازيکني بهتر و باهوش‌تر از او را در اوکراين داريم. او کاپيتان تيم است و مي‌تواند ما را در رسيدن به موفقيت‌ها و پيروزي‌ها ياري رساند.

شوچنکو قبل از پيوستن به ميلان و چلسي در دنياموکيف بازي مي‌کرد و موفق شد با اين تيم پنج عنوان قهرماني را در ليگ اوکراين به دست آورد که آخرين آن‌ها به سال 1999 بر مي‌گردد.

او در سال 2006 با رقم 45 ميليون يورو به چلسي پیوست، اما در آن تيم نتوانست درخشش خود را در ميلان تکرار کند و در 48 بازي که براي اين تيم انجام داد، تنها 9 گل را به ثمر رساند.

شوچنکو در ميلان خوش درخشيد، در سال 2003 همراه اين تيم ليگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ اروپا را به دست آورد و در سال 2004 قهرمان ليگ ايتاليا شد.

مهاجم گل زن اواکراين در پايان سخنان خود خاطر نشان کرد: اميدوارم در اوکراين جام را نگهداريم. خداحافظي با قهرماني بسيار جالب خواهد بود.

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 2654
بازدید کل : 44711
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1