دل پیرو: یوه عشق من است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:29 ::  نويسنده : آرمان

"الساندرو دل پيه رو" گفت پشت انعقاد قرارداد او با يوونتوس، عشق عميق اين بازيکن به باشگاه است.


 دل پیه رو 36 ساله قرارداد خود را با یووه تمدید می کند. دل پیه رو بر روی سایت شخصی خود نوشت: مطالبی که در خصوص من در رسانه ها نوشته می شود را می خوانم و این موضوع ناراحتم می کند.

 وی افزود: انگیزه من برای ماندن در فوتبال و یوونتوس، عشق به کالچو، هواداران و تیمم است. پول، دلیل من برای ماندن نیست چراکه پیش از این، به میزان زیادی آن را به دست آورده ام.

 دل پیه رو در پایان گفت: من به رئیس باشگاه گفتم که از تمدید قرارداد، انگیزه اقتصادی ندارم و می خواهم عشقم را به باشگاه و هواداران ثابت کنم. می خواهم آخرین قراردادم را با یوونتوس منعقد کنم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 188
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 2778
بازدید کل : 44835
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1