دومين كمپ تمريني تيم ملي به پايان رسيد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : آرمان

 

سومين جلسه تمريني تيم ملي فوتبال ايران در دومين کمپ صبح امروز با نظارت کامل سرمربي پرتغالي برگزار شد.


 

  روز سوم از کمپ دوم تمرين تيم ملي ايران از ساعت 9:30 صبح امروز در ورزشگاه دستگردي تهران آغاز شد.

*نکته قابل توجه اينکه تمرين قرار بود ساعت 10 صبح برگزار شود که اين موضوع به گرمي هوا و طبق اعلام قبلي نيم ساعت زودتر ملي پوشان تمرين را شروع کردند.

*بازيکنان تيم ملي ابتدا با گرم کردن بدن خود با دويدن و حرکات کششي کار را آغاز کردند و سپس به سه تيم سفيد، قرمز و سبز تقسيم شده و در نصف زمين با عرض کمتر فوتبال تحت فشار را زير نظر مستقيم کي‌روش در دستور کار قرار دادند.

*اين مرحله از تمرين به اين صورت بود که نفرات تيم بازنده با فاصله دور زمين پخش شده و به تيم حمله کننده کمک مي‌کردند. در اين بازي فوتبال دست‌گرمي بازيکنان فقط اجازه داشتند حداکثر دو ضربه به توپ بزنند. اين برنامه اصلي تمرين امروز ملي‌پوشان بود که هر دقيقه يک بار توسط کي‌روش قطع و پس از دادن تذکرات فني دوباره توسط بازيکنان به اجرا در مي‌آمد. ضمن اينکه کي‌روش به عنوان داور قضاوت اين ديدارها را به عهده داشت.

*دروازه‌بانان تيم ملي که امروز آبي‌پوش بودند، در مقاطع مختلف زير نظر حميدبابازاده به شکل انفرادي تمرينات اختصاصي برگزار کردند.

*در تمرين امروز فقط 26 ملي‌پوش حضور داشتند. احسان حاج صفي، ملي پوش تيم سپاهان به دليل حضور در اردوي تيم اميد بازيکن غايب تمرين امروز بود و فرشيد طالبي که روز گذشته از ناحيه پا مصدوم شده بود به صورت نشسته نظاره‌گر تمرين ملي‌پوشان بود.

*سعيد دقيقي که در تمرين روز گذشته مصدوم شده بود، امروز به خاطر همين مصدوميت به دويدن پرداخت و هنگام بازي فوتبال نيز با پوشيدن کاوري زرد رنگ در اطراف زمين در ترکيب تيمي که بيرون بود، به تيم حمله کننده کمک مي‌کرد.

*به دليل نزديک شدن تعطيلات اين تمرين تنها با حضور يک خبرنگار و 10 تماشاگر و که تعداد تماشاگران در اواخر تمرين بيشتر شد، برگزار شد. ضمن اينکه مانند روزهاي گذشته از تمرينات تيم ملي توسط آناليزور اين تيم فيلمبرداري شد.

*کري‌خواني مهدي رحمتي با محمدرضا خلعتبري از نکات قابل توجه بود و اين دو در جريان تمرينات مدام با هم شوخي مي‌کردند. همچنين در يک صحنه رحمتي پنالتي بنگر را گرفت و اين موضوع باعث شد مورد تشويق ملي‌پوشان قرار بگيرد.

*از انگيزه بالاي علي کريمي، ملي‌پوش تيم فوتبال شالکه آلمان در تمرين امروز نبايد به سادگي گذشت. وي شاداب و بانشاط در اين ديدارها که برگزار شد، بارها براي همبازيانش فرصت‌هاي گلزني ايجاد کرد و بيشتر از اينکه بخواهد گلزني کند، مايل بود پاس گل بدهد. اگر چه کريمي در پايان تمرين به دليل مصدوميت به بيرون از زمين رفت و مچ پايش را با يخ بست.

*خلعتبري و محمد قاضي نيز از چهره هاي با انگيزه اين جلسه تمريني بودند و گل‌هاي فراواني در بازي فوتبال به ثمر رساندند.

*هواي مطلوب با وزش باد ملايم باعث شادابي و نشاط بيشتر اعضاي تيم ملي شده بود.

*در يکي از موقعيت‌ها علي کريمي معتقد بود بازيکن حريف مرتکب خطاي هند پنالتي شده است و در اين لحظه توپ را با دست برداشت و بازي را متوقف کند که کي‌روش هند خود کريمي را اعلام کرد. سرمربي تيم ملي در زمينه داوري سختگيري کرد و با جديت بازي ملي پوشان را قضاوت کرد.

*پس از يک ساعت از زمان تمرين و وقت استراحت کوتاهي که به ملي‌پوشان داده شده بود، اعضاي کادر فني در جلسه‌اي سرپايي ادامه مراحل بعدي تمرين را طراحي کردند و در ادامه بازيکنان به مرکز زمين بازگشتند و با حلقه زدن به دور کي‌روش به صحبت‌هاي او گوش فرا دادند.

*در جريان اين تمرين کي‌روش 2 بار ديگر ضربه پنالتي اعلام کرد که خلعتبري و رحمتي و نصرتي به صادقي گل زدند.

*تمرين کمپ دوم تيم ملي پس از 120 دقيقه تمرين پرفشار با دويدن بازيکنان به دور زمين و سرد کردن بدن‌ها ساعت 11:30 به پايان رسيد که در اين مرحله دروازه‌بانان به صورت جداگانه بدن‌هاي خود را سرد کردند.

*کمپ سوم تيم ملي از شنبه بعد ازظهر در کمپ تيم‌هاي ملي فوتبال پيگيري خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 2664
بازدید کل : 44721
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1