ونگر: بارسا امسال براي بهترين بازيکن مياني دنيا ابراز تمايل نکرده است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

آرسن ونگر مربي فرانسوي آرسنال در صحبتهايي اعلام کرده که سران بارسا در تابستان امسال هنوز براي جذب سسک فابرگاس وارد عمل نشده اند.


 

  چند سالی است که گمانه زنی های مختلفی در مورد بازگشت سسک فابرگاس به بارسلونا به گوش می رسد و تابستان گذشته بود که کاتالونیایی ها برای جذب او درخواستی رسمی را ارائه کردند.البته این درخواست رد شد وسسک فابرگاس از تعهد رسمی اش به آرسنال گفت.

با این وجود آرسن ونگر مطمئن است که سسک فابرگاس را برای فصل 12-2011 در اختیار خواهد داشت و در صحبتهایی گفت:« سال گذشته سران بارسلونا برای جذب سسک تمایل داشتند که این را پنهان نمی کنم ولی امسال ابراز تمایلی نبوده.»

مربی فرانسوی آرسنال ادامه داد:« خواسته اصلی من ادامه حضور سسک است .او از نظر من بهترین بازیکن خط میانی دنیاست و طبیعتا تیممان را برپایه او می سازیم.»

فابرگاس در فصل 11-2010 با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم می کرد و توانست در 25 دیداری که برای آرسنال برگزار کرد، سه گل زده و 14 پاس گل بدهد و در 5 حضورش در لیگ قهرمانان اروپا هم سه گل به ثمر رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 2634
بازدید کل : 44691
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1