مسي: نگران نباشيد، مشت نخوردم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : آرمان

ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا، خبردرگيري اش در يکي از رستوران هاي روساريو و ضربه اي که هوادار منسوب به باشگاه روساريو سنترال به او زده را رد کرد و گفت که کسي با او برخورد فيزيکي نداشته است.


 

  روزنامه های آرژانتینی امروز اعلام کردند که مسی در حالی که برای خوردن شام با دوستانش به یکی از رستوران های روساریو رفته بود، مورد حمله یک هوادار قرار گرفت.

اما این ستاره 23 ساله در گفتگو با نشریه ای اعلام کرد این اتفاق آن طوری نبوده که رسانه ها اعلام کردند.

" از چیزهایی که گفته می شود واقعا تعجب کردم زیرا اتفاقی برای من رخ نداد. تنها چیزی که می دانم همان چیزهایی است که گفتم.

در حالی که در روزنامه ها اعلام شد بیرون رستوران یک نفر با مشت به صورت من کوبید. برای اینکه خیال آنهایی که برای شان سوال ایجاد شده، راحت شود باید بگویم کسی مشتی به من نزد. من کاملا خوب هستم. من از سرو صداهایی که این اتفاق ایجاد کرد، متعجب شده ام.  به هر حال از همه آنهایی که نگران شدند و برای من پیام فرستادند، تشکر می کنم."

اما پابلو مویانو، صاحب رستورانی که این اتفاق در مقابل آن رخ داد، حادثه را طور دیگری تعریف می کند.

" وقتی آنها از رستوران بیرون رفتند، افراد زیادی تجمع کرده بودند و همه سعی می کردند تا با مسی احوالپرسی کنند یا امضایی بگیرند. ناگهان یک بچه دبیرستانی سعی کرد با مشت به صورت او بکوبد یا شاید هم فقط می خواست او را تهدید کند. اتفاق چندان جدی ای نبود. مسی تقریبا بلافاصله از محل دور شد. او رفتار فوق العاده ای داشت. او کلی وقت گذاشت تا با همه عکس بگیرد و با همه احوال پرسی کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 2696
بازدید کل : 44753
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1