پيشنهاد 10 ميليون پوندي آرسنال براي خريد جرمين دفو
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

آرسن ونگر، سرمربي ارسنال که به دنبال تقويت خط حمله تيمش براي فصل آينده است، قصد دارد با پيشنهادي 10 ميليون پوندي، جرمين دفو، مهاجم ملي پوش تاتنهام، رقيب و دشمن قديمي توپچي ها، را به خدمت بگيرد.


 

  مدیران آرسنال قصد دارند هر طور شده جان تازه ای به خط حمله شان بدهند و به همین دلیل قصد دارند روی این مهاجم 28 ساله دست به ریسک بزنند. دفو در رقابت های این فصل با مصدومیت های زیادی دست به گریبان بود و به همین دلیل جایگاهش در ترکیب اصلی تاتنهام را از دست داد.

نشریه دیلی استار گزارش داد ونگر قصد دارد با هری ردنپ ملاقات کند تا با او در مورد به خدمت گرفتن دفو مذاکره کند. دفو فصل گذشته در 30 بازی تنها 9 گل برای تاتنهام به ثمر رساند و شاید رفتن به آرسنال بتواند او را به روزهای خوبش برگرداند.

 اینکه ردنپ حاضر خواهد شد دفو را به رقیب همیشگی شان واگذار کند هنوز مشخص نیست اما او می تواند با فروش این بازیکن، مبلغ مورد نیاز برای خریدهای تابستانی اش را فراهم کند. تاتنهامی ها قصد دارند فصل آینده هر طور شده بار دیگر در جمع چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند و به همین دلیل نیاز به چند خرید خوب دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 2660
بازدید کل : 44717
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1