گزارش تمرين تيم ملي فوتبال ايران
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 23:25 ::  نويسنده : آرمان

اردوي سوم تيم ملي فوتبال ايران که از امروز آغاز شد، با حضور جواد نکونام و ممنوعيت گلزني براي علي کريمي همراه بود.


 

  اردوي سوم تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 18 امروز (شنبه) در زمين چمن تيم‌هاي ملي زير نظر کي‌روش و دستيارانش با حضور 32 بازيکن آغاز شد.
در اين تمرين هر 32 بازيکن دعوت شده به تيم ملي از جمله جواد نکونام و ملي پوشان تيم‌هاي فوتبال استقلال و فولاد خوزستان حضور داشتند که نکونام نخستين تمرينش را از زمان حضور کي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي با اين تيم برگزار کرد.

* 28 بازيکن در مرحله اول تمرين امروز، در دو گروه 9 نفره و يک گروه 10 نفره زير نظر اميد نمازي و مايکل مک‌درموت بدن‌ساز تيم ملي با دويدن در بين موانع و انجام حرکات کششي و نرمشي بدن‌هاي خود را گرم کردند.

* جواد نکونام، علي کريمي و ايمان مبعلي پيشتاز اين سه گروه بودند و ساير نفرات پشت اين سه بازيکن بدن‌هاي خود را گرم مي‌کردند ضمن اينکه کادر فني تأکيد داشتند تا بازيکنان ملي پوش استقلال و فولاد براي گرم کردن در يک گروه باشند و فشار زيادي را به خود نياورند.

* عباس ترابيان سرپرست تيم ملي پس از مدت‌ها غيبت امروز از ابتدا در کنار ملي پوشان حضور داشت و در کنار والي زاده نظاره‌گر تمرينات شد.

* کي‌روش و سيموئل زمانيکه بازيکنان بدن خود را گرم مي‌کردند نظارت مستقيمي بر تمرينات داشتند و نکته جالب اينکه مک‌در‌موت با هيجان خاصي به ملي‌پوشان تذکراتي را ارائه مي‌کرد.
در اين مرحله صحبت‌هاي بدن‌ساز تيم ملي توسط نمازي و بعضا علي کريمي براي بازيکنان ترجمه مي‌شد.

* مرحله بعدي، کار با توپ بود که سه گروه فوق به پنج قسمت تقسيم شده و با استقرار در کنار موانع به پاس‌کاري يک ضرب پرداختند. استارت‌هاي انفجاري نيز در دستور کار بازيکنان قرار داشت.

* مهرداد پولادي ملي پوش فوتبال مس کرمان امروز از ابتداي تمرين زانوي خود را بسته و پس از تستي که زير نظر کادر پزشکي داد با صحبت با کي‌روش از کنار زمين نظاره‌گر تمرينات شد.

* در ادامه بازيکنان به سه تيم 8 نفره سبز، نارنجي و سفيد تقسيم شدند و در نصف زمين و با عرض کمتر فوتبال تحت فشار را زير نظر سرمربي تيم ملي برگزار کردند.
در مرحله اول اين قسمت از تمرين دو تيم سفيد و نارنجي با هم بازي کردند که علي کريمي با پوشيدن کاور سورمه‌اي به تيم حمله کننده براي رسيدن به گل کمک مي‌کرد.
علي کريمي بايد بازيکنان هم تيمي‌اش را در موقعيت گل‌زني قرار مي‌داد و به دستور کادر فني اجازه گل‌زني نداشت.
بازيکنان استقلال و فولاد در قسمتي از زمين و بازيکنان سبز نيز در قسمت ديگري از زمين سپک‌تاکرا بازي کردند.

* در ادامه تمرينات امروز تيم ملي، بازيکنان سبز زير نظر بدنساز تيم ملي آماده حضور در زمين بازي شدند و جاي بازيکنان نارنجي که بازي را واگذار کرده بودند حريف سفيد پوشان شدند.

* دروازه‌‌بان‌هاي تيم بازنده نيز زير نظر گاسپار که امروز در غياب بابازاده کار با دروازه‌بان‌ها را بر عهده داشت، تمرين کردند.

* نکته جالب اينکه بدن‌ساز تيم ملي مک درموت بر روي بازي سپک‌تاکرا بازيکنان تيم ملي هم نظارت داشت و نکاتي را در حين بازي به آنان گوشزد مي‌کرد کريمي نيز در اين بخش به بازيکنان نارنجي‌پوش کمک مي‌کرد و کري خواني او با تيم مقابل بسيار جالب بود.

* در جريان بازي تيم‌هاي سفيد و سبز سعيد دقيقي که دوران نقاهت را پشت سر مي‌گذارد موظف بود که فشار کمتري به خود بياورد.
همچنين جواد نکونام در مسابقه دوم تيم سبز را همراهي و به همبازيانش تذکرات فني را ارائه مي‌کرد.

* اين مسابقه با مصدوميت جزئي قاسم حدادي‌فر، ملي پوش تيم فوتبال ذوب آهن همراه بود.

* در بازي پاياني که بين دو تيم سبز و نارنجي برگزار شد علي کريمي که امروز از آماده‌هاي تمرين بود پس از دقايقي استراحت دوباره با کاور سورمه‌اي به ميدان بازگشته و همان مسئوليت قبلي را به عهده گرفت ضمن اينکه بازي دستگرمي امروز با گلزني آندرانيک تيموريان روي يک شوت زيبا و ديدني به پايان رسيد و ملي پوشان پس از 90 دقيقه تمرين پر فشار به کار خود پايان دادند.

* بازيکنان استقلال و فولاد جداگانه زمين کمپ تيم‌هاي ملي را زودتر از ساير ملي پوشان ترک کردند.
همچنين کادر فني تيم ملي پس از اينکه اتوبوس بازيکنان به سمت هتل حرکت کردند با تمام اعضا جلسه‌اي سرپايي را در زمين چمن برگزار کردند.

* در تمرين امروز تنها دو خبرنگار و سه عکاس حضور داشتند همچنين حدود 20 نفر نيز از روي سکوها به تماشاي تمرين تيم ملي پرداختند.

* در اين تمرين پيراهن شماره 10 بر تن رضا نوروزي آقاي گل ليگ برتر بود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 2696
بازدید کل : 44753
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1