مربي بارسلونا ادعاهاي مورينيو را رد کرده است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:31 ::  نويسنده : آرمان

پپ گوارديولا، مربي بارسلونا گفته رسانه ها به او توجه ويژه ندارند.


 ژوزه مورینیو، مربی رئال مادرید گفته بود گواردیولا از طرف مطبوعات مورد محافظت قرار می گیرد.

 او گفت: «مورینیو پرستیژ بیشتری نسبت به من دارد، اما می دانم که اگر تیم من روند پیروزی اش قطع شود، مربی تحت انتقاد قرار می گیرد. می دانم که شما من را خیلی دوست دارید و من آن را تحسین می کنم، اما این به این دلیل است که ما داریم می بریم.

 با من عالی رفتار می کنید چون تیم پیروز شده است، ولی این تنها دلیل است. من تفاوتی با دیگر مربیان دنیا ندارم، حداقل با خیلی از آنها. من هیچ شکایتی ندارم و تلاش می کنم به کار شما احترام بگذارم، و عموما تعارض زیادی با هم نداشته ایم، اما وقتی ببازیم خواهید دید.»

 مایورکا، رقیب امشب بارسا بیش از 40 میلیون یورو بدهی دارد، و گواردیولا می گوید: «این بازتابی از آنچه است که در دنیا می گذرد. ما تنها می توانیم امیدوار باشیم که آنها این مشکل را حل کنند. آنها تیمی کلاسیک در فوتبال اسپانیا هستند، و من برای مردم آنجا احساس همدردی می کنم. برایشان در میدان بهترین آرزوها را دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 2632
بازدید کل : 44689
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1