کرکيچ شايعه جدايي اش از بارسا را رد کرد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 1:4 ::  نويسنده : آرمان


 

بويان کرکيچ، مهاجم جوان باشگاه بارسلونا شايعاتي مبني بر احتمال جدايي اش از تيم قهرمان اروپا را رد کرد.


 

    گزارشهای اخیر حکایت از آن دارد که سران بارسا درنظر دارند تا بویان را به عنوان بخشی از وجه خرید جوزپه روسی ، مهاجم ویارئال به این تیم واگذار کنند ولی بویان در صحبتهایی اعلام کرد که می خواهد در نوکمپ بماند و برای بازگشت به ترکیب اصلی بارسا بجنگد.

بویان در صحبتهایی که در ال موندو دپورتیوو منتشر شد، گفت:« من فقط می توانم به این شایعات بخندم.فوتبال همین است و اوضاع خیلی سریع تغییر می کند. باید شفاف بود:من به عنوان پول خرد برای آسان شدن  انتقال بازیکن دیگری استفاده نخواهم شد.»

بویان ادامه داد:« و این فقط به خاطر حرفهای من نیست؛ بلکه احساس سران باشگاه هم همین است. هدف من این است تا برای مدتی طولانی در بارسلونا بمانم و در اینجا به موفقیت برسم.من بازیکن جوانی هستم و باید خودم را ثابت کنم.»

مهاجم جوان بارسا در ادامه نسبت به شایعاتی مبنی بر پیوستن جوزپه روسی به ویارئال هم واکنش نشان داد و اعلام کرد که ستاره ایتالیایی توانایی های زیادی برای درخشش در بارسا دارد:« او مهاجم کاملی است و تا به امروز هم گلهای زیادی را برای ویارئال به ثمر رسانده.فکر می کنم او کیفیت کافی برای بازی در بارسلونا دارد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 2628
بازدید کل : 44685
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1