برباتف: هيچ‌كس درب خروج منچستر را به من نشان نمي‌دهد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

 

آقاي گل فوتبال ليگ برتر انگليس معتقد است با وجود هياهو رسانه‌اي همچنان در منچستريونايتد باقي خواهد ماند.


 

  ديميتار برباتف در گفت وگويي با خبرگزاري رسمي بلغارستان اظهار داشت: در مطبوعات اخبار زيادي در مورد انتقال من به تيمي ديگر خبر منتشر مي شود، اما تا به اين لحظه هيچ مقامي در اولدترافورد به من اعلام نکرده در ليست فروش هستم.
گلزن 30 ساله که در فصل اخير همراه با کارلوس ته وز، گلزن آرژانتيني منچستريونايتد عنوان آقاي گل مشترک مسابقات را کسب کرد،افزود: بازيکن تحت قرارداد تيم محسوب مي شوم و مايلم آن را به انجام رسانم.

اين اظهارات در مورد گلزن بلندقامت بلغاري در حالي است که سر آلکس فرگوسن، سرمربي اسکاتلندي شياطين سرخ اولدترافورد نام وي را حتي در بين بازيکنان ذخيره ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا که شنبه شب گذشته در ورزشگاه ويمبلي لندن انجام شد و با باخت 3 بر يک يارانش از بارسا خاتمه يافت، قرار نداد. اين حرکت مربي يونايتدي ها اقدامي به عنوان فروش برباتف در تابستان تعبير شد.

با اين حال گلزن سابق تاتنهام انگليس و بايرلورکوزن آلمان افزود: هرکس مثل من مشکلات خاص خودش رادارد، ولي ياد گرفته ام که هميشه در زندگي بجنگم تا حقم را بگيرم. هيچ‌وقت در زندگي دست از تلاش برنمي دارم.
برباتف يک سال ديگر با سرخ پوشان قرارداد دارد. رسانه ها در مورد او گزارش مي دهند احتمال واگذاري اش به تاتنهام زياد است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 2747
بازدید کل : 44804
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1