فتح‌الله‌زاده: مظلومي تا يک جام نگيرد در استقلال مي‌ماند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما با مظلومي يک سال ديگر قرارداد داريم، بنابراين حتي در صورت تمايل قلعه‌نويي نيز من اين مربي را فعلاً به استقلال نخواهم آورد.


 

   به گزارش خبرگزاري فارس، علي فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال با حضور در خبرگزاري فارس و بازديد از قسمت‌هاي مختلف خبرگزاري صحبت‌هايي را با تحريريه گروه ورزشي فارس انجام داد.
وي در خصوص مسائل مختلف فوتبال از ابتداي فصل، حضور در نقل و انتقالات، امير قلعه‌نويي و پرويز مظلومي، سقف قراردادها و مسائل ديگر صحبت‌هايي را انجام داده است که متن اين گفت‌وگو را در زير مي‌خوانيد؛

* هر وقت من مي‌آيم مشکلات صف مي‌کشند
شرايط آمدنم به استقلال خيلي سخت بود. نمي‌دانم چرا هر وقت که من مي‌آيم همه مشکلات به صف مي‌شوند و اين يک مقدار کار من را سخت مي‌کند. من بايد توانم را براي ادامه کار مدير گذشته بگذارم، ولي هنگامي که مي‌رسم کار زمين مانده است.
در ابتداي فصل براي گرفتن بازيکنان فرصتي نداشتيم و 3 بازيکن خارجي ما در روزهاي پاياني به استقلال اضافه شدند. آنها را با تماشاي سي‌دي انتخاب کرديم و اندرسون نيز شب پاياني نقل و انتقالات با ما قرارداد امضا کرد. تيمي که در آن شرايط با آن اضطراب بسته شد، کار بزرگي انجام داد.

* ساختن کمپ به اندازه چند قهرماني ارزش دارد
وقتي آمدم احساس کردم کمپ مهم‌ترين چيز است. کمپ چيزي است که زيرساخت يک مجموعه است. مجبور بودم موازاتي روند ساخت کمپ را زير نظر بگيرم. خوشحالم که وقتي سوزوکي وارد کمپ شد، از من چندين بار سئوال کرد که آيا واقعا اينجا به باشگاه استقلال تعلق دارد؟! يعني او باور نمي‌کرد. او گفت، تحت تأثير قرار گرفته‌ام و اين حرف او نشان مي‌دهد که اين کمپ از دو سه قهرماني حتي براي ما با ارزش‌تر است. به لحاظ اقتصادي نيز بنيه اقتصاد را محکم مي‌کند. زمين خالي آن مجموعه ارزش افزوده محاسبه مي‌شود و خوشحالم با توجه به قولي که به هواداران داده بودم کمپ را براي خردادماه آماده کردم.

* استقلال در فصل جديد در زمين اختصاصي خود تمرين مي‌کند
چمن کمپ آماده است و آخر همين ماه استقلال مي‌تواند تمريناتش را در آنجا برگزار کند. با توجه به اينکه زمين هنوز ريشه‌اش قوي نيست، گفتيم هفته‌اي يک جلسه در آنجا تمرين کنند که مشکلي براي چمن پيش نيايد. فکر مي‌کنم تا فصل شروع شود بچه‌ها مي‌توانند تمرينات را در زمين کمپ استقلال برگزار کنند.

* بيشتر از قولي که به سعيدلو داده بودم درآمدزايي کردم
تا به امروز همه مشکلات را اينگونه پشت سر گذاشتيم، اما فعلا وضعيت سازمان مشخص نيست و آن پولي را که بايد به بازيکنان بدهيم نمي‌توانيم پرداخت کنيم. من درآمدزايي خود را که نزديک به 6 ميليارد بوده انجام داده‌ام. يعني از توافقي که با آقاي سعيدلو انجام داده بوديم نيز بيشتر درآمدزايي کرده ام. رفتن ناصر حجازي کلي به ما لطمه زد و ما را به هم ريخت. در مجموع وقتي به کارنامه نگاه مي‌کنيم به اين نتيجه مي‌رسيم تيمي که در پنج روز بسته مي‌شود و رتبه دوم ليگ را تصاحب مي‌کند، يعني تلاش زيادي انجام داده است.

* مظلومي فکر مي‌کرد قهرمان مي‌شويم
خودم در ابتداي فصل فکر مي‌کردم که نايب قهرمان شويم. حتي زماني که تيم در مقطعي به صدر جدول رسيد، مظلومي گفت، ممکن است ما قهرمان هم بشويم، اما به ايشان گفتم‌ نه چون ما فقط سهميه مي‌خواهيم و توقع‌ مان بالا نيست. در جام حذفي هم امسال خوب بالا آمده بوديم و اگر به کارنامه استقلال در اين چند سال نگاه کنيد، متوجه مي‌شويد که تا اين مرحله بالا نيامده بوديم، اما در ليگ قهرمانان آسيا از تيم راضي نيستم. اعتقاد داشتم که تيم ما مي‌توانست به مرحله بعد صعود کند. فصل بعد از تيمم قهرماني مي‌خواهم و مظلومي بايد حتماً جام بگيرد و در ليگ قهرمانان آسيا هم روند رو به جلويي داشته باشد.

* برخي‌ها مي‌خواستند به راحتي کمپ استقلال را واگذار کنند!
در دوره‌هاي گذشته فکر مي‌کردم همه مثل من فکر مي‌کنند. تصور مي‌کردم همه کمپ استقلال را با آن زمين درست مي‌کنند وقتي يکي دو بار رفتم و آمدم متوجه شدم که اصلا اينطور نيست. نه تنها علاقه‌اي ندارند که کمپ را درست کنند، بلکه دوست دارند آن را واگذار کنند! اين بار ديدم تا خودم کمپ را درست نکنم آخرش خود شما خبرنگاران مي‌گفتيد پس آنهايي که مي‌گفتند کمپ متعلق به استقلال نيست درست مي‌گفتند. پس فتح‌الله‌زاده دروغ مي‌گفت. من کمپ را ساختم که ثابت کنم اين ملک متعلق به استقلال است. ممکن است اين زمين معترضاني نيز داشته باشد، اما کسي که اعتراض مي‌کند و مي‌گويد مال ما نيست شايد از 40 هزار متر زمين هزار مترش متعلق به او باشد. همه آن را که نمي‌خواهد؟ کدام آدم عاقلي 40 هزار متر را رها مي‌کند و به خاطر مثلاً هزار متر بي‌خيال ساخت کمپ مي‌شود.

* سوزوکي مي‌گفت، نکند ساختمان آماده کاشته‌اي؟
خيلي ساده مي گويند که کمپ را آماده کردم، زمين فوتسال ساختم، رختکن‌ها را آماده کردم، چمن را مهيا کردم، همه اينها يک دقيقه شد، اما انجام آن مستلزم هزاران ساعت کار بود. شما باورتان نمي‌شود که چه دوندگي انجام داديم و با کساني که شکايت مي‌کردند مقابله‌ کرديم. اشخاص ديگر اين حوصله را نداشتند، ولي من اينکار را انجام دادم. شايد حدود 20 بار ساعت 12 شب به کمپ سر مي‌زدم چون روزها وقت نمي‌کردم. وقتي سوزوکي اينجا آمد باورش نمي‌شد که اين زمين را ساختم. او مي‌گفت، سال گذشته اينجا بيابان بود، نکند شما اينجا ساختمان آماده کاشته ايد و ما خبر نداريم!
کمپ را ساختم که وقتي رفتم ديگر کسي نگويد اينجا مال استقلال نيست. خوشحال هستم که اگر سال‌ها بعد از کنار کمپ رد مي‌شوم احساس خوبي به من دست مي‌دهد. انشاءالله اگر عمري باقي باشد فاز دوم کمپ را سال آينده درست مي‌کنم.

*مظلومي تحت تأثير اطرافيانش قرار دارد
با مظلومي تا قبل از امسال کار نکرده بودم، اما کارنامه او را رصد مي‌کردم. حواسم به همه استقلالي‌هايي که در ليگ حضور دارند، هست. او با تيم ملي «ب» در منطقه غرب آسيا قهرمان شده بود که کارنامه خوبي محسوب مي‌شود. به اين دليل با ايشان قرارداد 2 ساله بستم که ديدم تحت تأثير اطرافيانش قرار دارد. مظلومي آدمي است که اگر بگويد امسال تو را آورده‌ام ولي سال ديگر نيستي قبول مي‌کند؛ به همين دليل 2 ساله بستم که به او ثابت کنم که به اين مربي اطمينان دارم. شايد همين حالا هم ذهنيت دارد که مي‌خواهند او را عوض کنند. اين نقطه ضعف پرويز مظلومي است. چون در استقلال تجربه سرمربيگري زيادي ندارد. يک روز به مظلومي گفتم، شما فرض کن من آخر فصل مي‌خواهم با شما قطع همکاري کنم، اگر شما اول و يا دوم بشويد و من با شما قطع همکاري کنم، به ضرر کيست؟ پس عاقلانه است که کار کني و توجه‌اي به حرف‌ها نداشته باشي. معلوم نيست که آخر فصل من باشم يا نباشم، اما تا روز آخر کارم را با قدرت انجام مي‌دهم. اين يک دستور حرفه‌اي براي ما است که در فوتبال غير خصوصي کار مي‌کنيم. اميدوارم مظلومي اين تفکرش را کنار بگذارد و به کارش ادامه بدهد.

*اگر مظلومي را کنار بگذارم مردم واکنش نشان مي‌دهند
اگر اين تفکر با مظلومي همراه باشد، تا آينده در ذهنش مي‌ماند. شما علي دايي را ببينيد نمي‌خواستم اين حرف را بگويم، اما اختلاف بين دايي و کاشاني آشکار شده، ولي از آن روز علي دايي آنقدر تلاش کرده که در تمام بازي‌ها پيروز شده است. يعني اين اختلاف باعث نشد که دايي کنار بکشد اما قدرت را به او تزريق کرد. دايي خودش را به همه ثابت کرد. اين‌ها درس است که بايد از آنها استفاده کنيم. اميدوارم مظلومي خيلي محکم به حرف‌مان اطمينان کند. مردم همه چيز را مي‌فهمند. اگر مظلومي که خوب نتيجه گرفته را کنار بگذاريم مردم واکنش نشان مي‌دهند. روزي که من را از مديرعاملي استقلال کنار گذاشتند همه انتقاد کردند که چرا در هفته پنجم يک مديرعامل را نقد کرديد و کنار گذاشتيد.

* به جايگاه مظلومي نه، به نيمکت استقلال چشم دارند
کسي به جايگاه مظلومي چشم ندارد، اما چشم به جايگاه سرمربيگري استقلال دارند. اين يک مسئله طبيعي است. مگر به جايگاه مديرعاملي استقلال چشم ندارند؟ چه اشکالي دارد؟ ما برويم آنها ادامه مي‌دهند. ما نبايد خودمان را کوچک کنيم و فکر کنيم اگر اين پست را از ما بگيرند همه چيز تمام شده است. اگر همين امروز بخواهند جاي من را بگيرند؛ مي‌روم. شايد ناراحت شوم اما به خاطر اين است که فرق دوغ و دوشاب مشخص نمي‌شود. يعني کسي که کارنامه دارد با کسي که هيچ چيز را بلد نيست، هيچ تفاوتي پيدا نمي‌کند.

* مظلومي خيلي زود نگران مي‌شود!
سعي من و پورحيدري اين است که تفکر مظلومي را به سطحي برسانيم که فکر کند امروز هست و فردا نيست. مظلومي داراي توانمندي‌هاي بسياري است و اگر کمي فکرش را به موردي که اشاره کردم (به حرف اطرافيانش توجه نکند) شايد استقلال قهرمان ليگ مي‌شد. مظلومي يک مقدار نگران مي‌شود و داخل فکر مي‌رود که اين نقطه ضعفش است. اگر مظلومي اعتمادش را نسبت به مديرش بيشتر کند، موفق‌تر خواهد بود.

* قلعه‌نويي هم بخواهد فعلا او را نمي‌خواهم
اول فصل هم گفتم، ابتدا به دنبال امير قلعه‌نويي مي‌روم چون تيم چيزي نداشت و شرايط بحراني را سپري مي‌کرد. مي‌خواستم سکان استقلال را به دست او بسپارم. وقتي نتوانستم با قلعه‌نويي قرارداد ببنديم با مظلومي صحبت کردم البته اين حرف‌ها را به خود مظلومي هم گفتم. همين حرفي که من به شما زدم تبعات دارد. برخي دوستان مطبوعاتي کم‌ لطف هستند. من که صادقانه مي‌گويم انتخابم چه کسي بوده است ولي حالا هم مي‌گويم که از مظلومي حمايت مي‌کنم چرا کسي اينها را نمي‌بيند. حرف‌هاي ما را قبول نمي‌کنند و حاشيه درست مي‌کنند. حتي اگر قلعه‌نويي هم بخواهد ديگر براي فصل آينده او را نمي‌خواهم چون با پرويز مظلومي قرارداد دارم و به قراردادم پايبند هستم.

* اگر بخواهم قلعه‌نويي را بياورم به مظلومي اطلاع مي‌دهم
هر چيزي جايگاه خودش را دارد. دوست دارم مظلومي موفق شود چون موفقيت او، موفقيت من نيز هست. من در آن شرايط که اشاره کردم قلعه‌نويي را مي‌خواستم. هيچ پيغامي به قلعه‌نويي براي فصل آينده ندادم و به دنبالش نبودم. اگر بخواهم قلعه‌نويي را بياورم بدون تعارف مي‌گويم که آقاي مظلومي مي‌خواهم با قلعه‌نويي کار کنم.

* من ريسک کردم ولي قلعه‌نويي ريسک نکرد!
قلعه‌نويي فصل پيش فکر نمي‌کرد من بتوانم ميداوودي، مبعلي و آشوبي را به استقلال بياورم. اگر مي‌دانست که مي‌توانم اين 3 نفر را به استقلال بياورم مي‌آمد. او مي‌گفت: تيم خيلي ضعيف است و فکر مي‌کرد آبرويش به خطر بيفتد. در واقع قلعه‌نويي به تيم ما اعتماد نکرد و ترسيده بود که تيم ضعيف باشد. من ريسک کردم ولي قلعه‌نويي ريسک نکرد. (با خنده)

* دوست داشتم به ضعيف‌ترين مديرعامل استقلال 4 سال وقت بدهند
وقتي يک مديريت ثبات پيدا کند اهرم‌هايش را جذب مي‌کند. وقتي براي هواداران‌مان فراخوان زديم، 85 هزار نفر براي يک مسابقه به استاديوم آمدند، چون کار کرده بوديم، ولي اينها نياز به سازماندهي و برنامه‌ريزي دارد. ما قطره قطره مردم را جذب مي‌کنيم، ولي وقتي مديريت تعويض مي‌شود، اينها از هم مي‌پاشند و دوباره مدير بعدي بايد به فکر جذب نفرات باشد و تصور کنيد چه زماني را بايد در اين بين خرج کند. حتي زماني که ضعيف‌ترين مديرعامل را براي باشگاه استقلال انتخاب کردند، اعتقاد داشتم که بايد به او فرصت بدهند. اسمي از او نمي‌برم، ولي مدام مي‌گفتم بايد 4 سال به او فرصت داد. اين تجربه و تخصص ما است. اين مسئله استراتژيک و تثبيت شده است. يک مدير بايد حداقل 4 سال در يک باشگاه بماند. نمونه آن باشگاه سپاهان و محمدرضا ساکت است. ايشان وقتي ثبات پيدا کرد، سپاهان نظامند شد. او تازه فرصت پيدا کرد که از کجا امکانات بگيرد. اين مسئله در چند روز حل نمي‌شود.

* تلاشمان را براي قهرماني در جام حذفي انجام داديم
مقابل ملوان موقعيت‌هاي خوبي را از دست داديم تمام تلاش خود را کرديم تا بتوانيم قهرمان جام حذفي بشويم، اما نتوانستيم از موقعيت‌هاي خود استفاده کنيم.
ملواني‌ها دو موقعيت داشتند که همان‌ها هم به گل تبديل شدند. در هر صورت اين فصل با نايب قهرماني در ليگ برتر و آسيايي شدن و ساختن کمپ نتايج خوبي از خود به جاي گذاشتيم.

* در چند روز آينده برنامه‌هاي مظلومي را مي‌گيريم
با توجه به اينکه با مظلومي قرارداد داريم در چند روز آينده برنامه‌هاي فصل جديد را از سرمربي مي‌گيريم.

* ايراد AFC به نداشتن رئيس مجمع باشگاه استقلال است
نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا به استقلال نمره قبولي داده‌اند و تنها ايرادي که به باشگاه گرفتند بابت نداشتن رئيس مجمع است. که اين مسئله هم به زودي برطرف مي‌شود.

* پول بازيکنان آماده است، آخر فصل تسويه مي‌کنم
امسال هيچگونه بدهي نداشتم. در حال حاضر 30 درصد پول بازيکنان باقي مانده است که اين پول آماده است و آخر فصل هم آن را صفر مي‌کنم. امسال براي اولين سال است که من درآمدزايي خود را انجام داده‌ام و يک ريال هم بدهکار نيستم. تراز آن موجود است و در اختيارتان مي‌گذارم. حتي بدهي مربوط به سال گذشته را يک مقدار پرداخت کردم. روزي که باشگاه را تحويل گرفتم، 7 ميليارد و 700 ميليون تومان بدهي داشت. 3 ميليارد و نيم به بازيکنان که سخت‌ترين بدهي ممکن است داشتيم.

* برخي‌ها که اينکاره نيستند براي مدير بعدي مشکل درست مي‌کنند
در حال حاضر استقلال 6 ميليارد بدهي دارد. هيچ مديرعاملي حق ندارد بدهي‌هاي گذشته استقلال را قبول نکند. اگر آنرا پرداخت نمي‌کند، دليلش اين است که زورش نمي‌رسد. وقتي آدم‌هايي را مي‌آوريم که اينکاره نيستند، مشکلات براي مدير کاربلد ايجاد مي‌شود. پس من چگونه آمده‌ام، 5 ميليارد درآمدزايي کرده‌ام؟ البته اين‌ها فوت و فن‌هايي است که ما در اين چند سال مديريت‌مان ياد گرفته‌ايم و آنها را لو نمي‌دهيم.

* سرمربي را کميته فني انتخاب مي‌کند نه مديرعامل
کاري را با مرحوم ناصر حجازي بنا کرده بوديم فکر مي‌کنيد چرا او را بعنوان رئيس کميته فني انتخاب کرده بودم. يک مديرعامل مي‌آيد و همش منم منم مي‌گويد و آخر هم هيچ کاري را انجام نمي‌دهد. من هيچ‌وقت نمي‌توانم تشخيص انتخاب بازيکن را مثل امثال حجازي‌ها و پورحيدري‌ها داشته باشم. آنها فني هستند. من مدير هستم و آنها هم شايد نتوانند مثل من مديريت کنند. بنابراين کميته فني بايد سرمربي را انتخاب کند نه مديرعامل. مديرعامل بايد نظر نهايي را بدهد. چرا؟ چون او مي‌گويد که من هم بايد بدانم که با چه کسي مي‌تواند کار کنم. مديرعامل به کميته فني مي‌گويد، چند نفر را انتخاب کن که لياقت سرمربيگري استقلال را داشته باشند و اگر از اين بين هرکدام را من انتخاب کردم،‌ شما موافق هستيد و مورد حمايت شماست.

* وقتي به مظلومي حمله کردند مرحوم حجازي دفاع کرد
اين اواخر همه به مظلومي حمله کردند. زنده‌ياد ناصر حجازي مصاحبه کرد و گفت، من زنده هستم و هنوز نمرده‌ام. يعني همه به آن باور رسيده بوديم که ديگر ناصر حجازي از سرمربي حمايت مي‌کند. آنجاست که ديگر مطبوعات هم انتقاد نمي‌کنند و مي‌گويند شخصي که خاک‌ خورده فوتبال است از سرمربي در حال دفاع است و کلي از حاشيه‌هاي ما ريزش پيدا مي‌کند.

* سال آينده قطعاً من سرمربي انتخاب نمي‌کنم
به کميته فني گفته‌ام که امسال استثناء است. يعني شما نمي‌توانيد تمام نيروهايي که مي‌گوئيد جذب کنيم چون امسال مظلومي تيم را به دلخواه خودش بست و بايد با او تعامل کنيم. ولي براي سال آينده ديگر قطعا انتخاب بازيکنان و سرمربي با شما است و من سرمربي را انتخاب نخواهم کرد. کميته فني به ما ليست مي‌دهد و از آن ليست بازيکنان را به خدمت مي‌گيريم.

* 4 بازيکني که مي‌خواهم بمب‌افکن هستند
امسال فقط 4 بازيکن مي‌گيريم. اگر پرويز مظلومي گفته که شايد بازيکنان استقلال بروند، درست گفته، هر چند با اما و اگرها نمي‌توان نشست. اگر مظلومي يکسري از بازيکنان را نخواهد آن بحثش جداست، ولي اگر بازيکنان خود را حفظ کنيم همين 4 بازيکني که گفتم کفايت مي‌کند. هر 4 بازيکني که مي‌خواهم، بمب نيستند بلکه بمب‌افکن هستند.(با خنده) بمب‌ها خودشان را آماده کنند که ما در راه هستيم.

* اگر قلعه‌نويي خواست مي‌تواند از استقلال بازيکن بگيرد
امسال از سپاهان هم بازيکن مي‌خواهم. البته اين تلافي فصل گذشته نيست، ولي اگر قلعه‌نويي گفته از استقلال بازيکن نمي‌گيرد مشکلي نيست و ايشان مي‌تواند اين کار را انجام دهد. هر بازيکني را که ايشان دوست داشته باشد مي‌تواند از استقلال بگيرد.

* مظلومي تيم را قهرمان کند، قراردادش تمديد مي‌شود
اگر مظلومي سال آينده تيم را قهرمان کند با او تمديد مي‌کنم. اگر قهرمان نکند کميته فني مربي ما را انتخاب مي‌کند. يعني حتي اگر قرار باشد با قلعه‌نويي هم قرارداد ببنديم، حتما کميته فني چنين تصميمي را گرفته است.

* هاشمي‌نسب را آوردم که ديگر به استقلال گل نزند
سالي که هاشمي‌نسب را به استقلال آوردم 32 ميليون به او پول دادم. هيچ‌کس باور نمي‌کرد. براي 3 سال 92 ميليون به او پول داديم شايد آن زمان قيمت بازيکن خوب 30 تا 40 ميليون بود. حالا که اين مسئله گذشته است، ولي اسنادش در باشگاه استقلال وجود دارد حتي مي‌توانيد از خود هاشمي‌نسب بپرسيد. هاشمي نسب را به اين دليل گرفتم چون هر سال به ما گل مي‌زد! حتي کريم باقري هم خيلي خوب است و اگر بخواهد بيايد ما حرفي نداريم.(مي‌خندد) نکند مي‌خواهيد چاشني بمب‌ها را بکشيد.

* کرار ياغي باشد، من رئيس ياغي‌ها هستم
من 4 بازيکن مي‌گيرم. اين وسط شايد خيلي اسم‌ها مطرح شوند. شما براي اينکه از من حرف بکشيد 40 اسم آورده‌ايد. ما با جاسم کرار قرارداد 2 ساله امضا کرديم، وي بازيکن بسيار خوبي است و مي تواند در تيم بزرگ استقلال روزهاي خوبي را تجربه کند؛ هر چند اگر کرار ياغي باشد، من رئيس ياغي‌ها هستم.

* محمدي نبايد چنين تصوري داشته باشد
محمد محمدي به يکي از دوستان من که مدير يکي از باشگاه‌ها است گفته استقلالي‌ها با من صحبت نمي‌کنند. من نمي‌دانم مي‌مانم يا نه. من هم به ايشان گفتم: چرا ايشان چنين تصوري دارد. ما فکر مي‌کنيم بازيکناني که با ما هستند در اين تيم مي‌مانند. من اگر بخواهم با بازيکن صحبت کنم او مي‌گويد اول پول اين فصل من را بده بنابراين اصل من و نگه داشتن محمدي است. ما گلرهاي خوبي داريم چون آنها تجربه دارند و کار ما راحت‌تر است. در يک جاهايي جنس استقلال جور نيست و اگر امسال ما فقط خسرو حيدري را داشتيم وضعيت‌مان خيلي فرق مي‌کرد.

* تيموريان را استقلالي مي‌کنم
آندرانيک بازيکن خوبي است و او را به خدمت مي‌گيرم. ما به نيروهاي نقل و انتقالاتي خود ماموريت داديم که با بازيکنان موردنظرمان صحبت کنند و اين کار را انجام خواهيم داد.

* به مظلومي اخطار دادم که تعارف نکند
پرويز مظلومي ليستي به من داد و بعد مصاحبه کرد و گفت مربيگري حاجي مثل مديريتش قوي است. به او اخطار مي‌کنم که ديگر از اين حرف‌ها نزند و تعارف نکند چون اگر روي نيمکت بنشينم به او فرصت نمي‌دهم و مدام قهرماني مي‌آورم.

* مجيدي بهترين خريد فتح‌الله‌زاده بود
اولين خريد تاريخي من فرهاد مجيدي بود چون توانستم به 4 برابر او را ترانسفر کنم. بابت مجيدي 8 ميليون پول دادم و نزديک يک ميليون از اين بازيکن درآمدزايي کردم. دومين خريد من هاشمي‌نسب بود که حتي با پيراهن استقلال به پرسپوليس گل زد. فکر مي‌کنم آن دربي بهترين دربي بود چون 4 سال بود که هرچه توپ مي‌آمد هاشمي‌نسب به تور دروازه استقلال مي‌چسباند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 2622
بازدید کل : 44679
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1