ريکاردو کارواليو: اميدوارم گل هاي بيشتري براي رئال بزنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

اين مدافع 32 ساله پرتغالي هفته گذشته در ديدار مقابل لوانته سومين گلش براي رئال را به ثمر رساند تا به گلزن ترين مدافع اين فصل لاليگا تبديل شود.


 ریکاردو کاروالیو، مدافع رئال، از اینکه توانسته تاکنون سه گل برای تیمش به ثمر برساند، خوشحال است و امیدوار است بتواند بیش از این برای تیمش گلزنی کند.
 این مدافع 32 ساله پرتغالی هفته گذشته در دیدار مقابل لوانته سومین گلش برای رئال را به ثمر رساند تا به گلزن ترین مدافع این فصل لالیگا تبدیل شود.
 او در گفتگو با نشریه آس گفت:" من همیشه به دنبال پیشرفت کردن هستم. من خیلی خوشحالم زیرا گلزنی می کنم. من تاکنون سه گل زده ام و امیدوارم بتوانم این رکورد را بهتر کنم."
 رئالی ها امشب در دیداری دشوار در ریازور به مصاف دپورتیوو لاکرونیا خواهند رفت و کاروالیو علی رغم اینکه دوست دارد گلزنی کند اما تمرکزش روی وظایف دفاعی اش است.
 " بسیار مهم است که دروازه مان را بسته نگه داریم. دوست دارم بدون اینکه گلی دریافت کنیم، به پیروزی برسیم. دپورتیوو خط حمله خوبی دارد و فوتبال خوبی نیز به نمایش می گذارد."
 دپور در این فصل در دیدارهای خانگی تنها دو بار شکست خورده و اگر رئالی ها نتوانند در دیدار امشب به پیروزی برسند، آنگاه بارسا این موقعیت راخواهد داشت تا فاصله در صدر جدول را افزایش دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 2625
بازدید کل : 44682
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1