دل‌بوسكه: بايد از شماره يك بودن خود دفاع كنيم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 12:21 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا پيروزي برابر آمريکا را به مردم کشورش تبريک گفت و تصريح کرد: بايد از شماره يک بودن خود دفاع کنيم.


   به نقل از آس اسپانيا، ويسنته دل‌بوسکه پيروزي 4 بر صفر تيمش برابر آمريکا را نشانه اقتدار فوتبال اسپانيا دانست و گفت: آمريکا براي اين بازي برنامه ريزي دقيقي داشت و قرار بر اين بود که با پيروزي برابر قهرمان جهان جشن بزرگي در اين کشور برگزار شود اما مشکل اينجا است که اسپانيا همان اسپانيا است و هيچ افتي در اين تيم به وجود نيامده است.
اسپانيا با درخشش کاسورلا 28 و 41، نگردو 32 و تورس 73 برابر آمريکا به پيروزي رسيد تا خيال دل‌بوسکه از کذب بودن شايعه افت روحي و جسمي بازيکنانش راحت شود.
وي افزود: از داويد سيلوا راضي هستم و معتقدم که او هنوز هم لياقت حضور در ترکيب اصلي تيم ملي را دارد. ما بايد بدانيم که جهان فوتبال اسپانيا را زير ذره بين دارد و بازيکني مي‌تواند در ترکيب اصلي ما باشد که حتي يک اشتباه هم نکند.
دل‌بوسکه درخصوص حضور رينا درون دروازه تيم ملي گفت: بايد به والدس و کاسياس استراحت مي‌دادم، والدس به خاطر فشردگي بازي‌هاي اروپايي خسته بود و کاسياس هم در شرايطي نبود که از ابتدا درون دروازه باشد. از طرفي رينا دروازه‌بان بزرگي است و به او اعتقاد دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 2622
بازدید کل : 44679
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1