اولین مصاحبه جاسم کرار پس از پیوستن به استقلال : من و هوار زوج رویایی می شویم .
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

  • جاسم کرار در گفت و گو یی در مورد توافقش با باشگاه استقلال برای پوشیدن پیراهن آبی این تیم برای فصل آینده گفت: شب گذشته با حضور در باشگاه استقلال با علی فتح‌الله‌زاده ،سرپرست این باشگاه مذاکرات لازم را انجام دادم و پس از توافق با وی، قرارداد 2 ساله‌ای را با استقلال به امضا رساندم تا برای فصل آینده آبی‌پوشان را همراهی کنم.

    وی با بیان اینکه مبلغ قراردادم خوب است، در مورد حضور هوار محمد در استقلال و اینکه این موضوع تا چه اندازه در پیوستن وی به استقلال نقش داشته است، گفت: با هوار صحبت کرده بودم و قرار شد اگر به استقلال بپیوندم، هوار نیز در استقلال بماند. امیدوارم فصل آینده زوجی رویایی را با حضور هوار محمد برای استقلال تشکیل بدهیم.

    جاسم کرار در پاسخ به این سؤال که چه پیامی برای هواداران استقلال دارد، تأکید کرد: هوادارن استقلال خیلی خوب هستند. زمانی که در تراکتورسازی بازی می‌کردم گفته بودم که پس از این تیم به استقلال می‌پیوندم، چراکه به هواداران استقلال هم مانند هواداران تراکتورسازی علاقه دارم.

    وی درخصوص اینکه با گلی که در بازی برگشت در تهران وارد دروازه استقلال کرد، قهرمانی را از این تیم دور کرد، گفت: قول می‌دهم سال آینده برای استقلال گلزنی کرده و مطمئن باشید این تیم در فصل آینده لیگ برتر قهرمان خواهد شد. من در کنار هوار بیشترین تلاش را انجام خواهیم داد تا استقلال قهرمان لیگ برتر ایران شود.
    بازکن جدید استقلال درباره رقابتش با مهاجمان استقلال یادآور شد: پست اصلی من مهاجم نیست و در پست هافبک نفوذی و پشت مهاجمان بازی می‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 2626
بازدید کل : 44683
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1