رومن پاوليوچنکو: توانايي هايم را به همه ثابت کردم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 13:5 ::  نويسنده : آرمان

رومن پاوليوچنکو، مهاجم تيم ملي روسيه، از اينکه از موقعيتي که به دست آورد نهايت استفاده را برد و در ديدار مقابل ارمنستان هت تريک کرد، بسيار خوشحال است. با اين پيروزي 3-1، شاگردان ديک ادووکات بالاتر از اسلواکي و ايرلند در صدر گروه دوم قرار گرفتند.


 

   او در گفتگویی گفت:" من در دیدار امشب یک فرصت به دست آوردم و از آن استفاده کردم. من به همه ثابت کردم- روزنامه نگاران و هواداران- که هنوز می توانم گلزنی کنم. اعتماد به نفسم را از دست ندادم بلکه سخت کار کردم و به انچه می خواستم رسیدم.

من همچنین نشان دادم که تنبل و ضعیف نیستم. من گلزنی کردم و سه امتیاز برای تیمم به ارمغان آوردم. هر سه گل به یک اندازه به یاد ماندنی بود."

این اولین هت تریک پاولیوچنکو برای تیم ملی روسیه بود. آخرین باری که او هت تریک کرده بود، برای اسپارتاک مسکو در مقابل روبین غازان بود.
" ما انتظار نداشتیم ارمنستان اولین گل را به ثمر برساند اما آنها نشان دادند که تیم خوبی هستند. آنها روی ضد حملات به ما ضربه زدند. شاید اول باید گل می خوردیم تا بتوانیم بعد از آن سه گل بزنیم."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 2628
بازدید کل : 44685
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1