کمالوند: گفته بودم کرار را حفظ کنند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 13:10 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: از مسئولان باشگاه خواسته بودم کليه بازيکنان فصل گذشته را حفظ کنند که يکي از آنها جاسم کرار بود.


 

  فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: جاسم کرار هم به مانند دیگر بازیکنان کلیدی تیم تراکتورسازی در فهرست بازیکنان مورد نظر من برای فصل آینده بود که از مدیریت باشگاه خواسته بودم، قراردادش را تمدید کنند.

وی در ادامه افزود: در هیچ کجای دنیا دیده نشده است که مربی باشگاه برود و بازیکن جذب کند. من فهرست بازیکنان موردنظر خود را داده‌ام و انتظار دارم مدیریت باشگاه نفراتی که می‌خواهم را جذب و مهره‌های تاثیرگذار فصل گذشته را حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص جدایی جاسم کرار از این تیم گفت: جاسم کرار فصل گذشته یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم تراکتورسازی بود که در فصل پیش رو قطعا خلاء او را احساس خواهیم کرد و غیبتش روی عملکرد تیم تاثیر منفی می گذارد.

کمالوند همچنین در پاسخ به این پرسش که "اگر بازیکنان مورد نظر شما در تیم تراکتورسازی نمانند و مهره هایی که می خواهید جذب این باشگاه نشوند، آیا احتمال دارد به همکاری خود با تراکتورسازی پایان دهید؟"، گفت: اینطور نیست که اگر بازیکنانی که می خواهم را جذب نکنند تصمیم به جدایی بگیرم.

وی افزود: اگر طبق فهرستی که دادم مدیریت باشگاه اقدام به جذب بازیکن نکند و مهره‌‎های تاثیرگذاری چون جاسم کرار از تیم تراکتورسازی جدا شوند، قول نتیجه گیری برای فصل بعد را نمی دهم. من تاکید کرده‌ام اگر مدیریت باشگاه می خواهد نتایج تیم بهتر از فصل گذشته باشد، باید کلیه نفرات فصل گذشته حفظ شوند و پنج تا 6 بازیکن جدید هم به خدمت درآوریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه از مدیریت باشگاه خواسته است، آندرانیک تیموریان را برای فصل بعد حفظ کنند، تصریح کرد: من با باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیده‌ام و با شروع رسمی فصل نقل و انتقالات قرارداد همکاری خود را با این باشگاه به امضا می رسانم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فصل گذشته با هدایت فراز کمالوند رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر را به خود اختصاص داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 2643
بازدید کل : 44700
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1