مبعلي: ملوان را دست كم گرفتيم و شكست خورديم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 16:27 ::  نويسنده : آرمان

هافبک ملي‌پوش تيم استقلال گفت: از کشورهاي قطر و امارات پيشنهاداتي دارم ولي امسال نمي‌خواهم زود تصميم بگيرم.


 

  ايمان مبعلي پس از پايان تمرين امروز تيم ملي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرين خوب و پرنشاطي را پشت سر گذاشتيم و بازيکناني که در جام حذفي بازي کرده بودند يک تمرين سبک را پشت سر گذاشتند.
وي ادامه داد: قرار است در نوبت عصر استراحت کنيم و براي ديدار دوستانه مقابل تيم ملي اميد آماده شويم.
وي با اشاره به تمرينات کارلوس کي‌روش تصريح کرد: فعلا کار خاصي انجام نمي‌دهيم و ايشان فقط قصد شناخت از نفرات را دارند و کار تاکتيکي خاصي صورت نمي‌گيرد.
مبعلي در خصوص حذف استقلال از جام حذفي گفت: متأسفانه درست مثل ليگ قهرمانان آسيا حذف شديم. در حاليکه آنجا بهترين تيم گروه خودمان بوديم به حقمان نرسيديم و در جام حذفي نيز بايد به فينال مي‌رفتيم. خودمان ملوان را دست کم گرفتيم و در نهايت بازي را واگذار کرديم.
هافبک ملي‌پوش تيم استقلال در خصوص وضعيت سال آينده گفت: هنوز هيچ تصميمي نگرفته‌ام و قراردادم با استقلال توافقي است. پيشنهاداتي از قطر و امارات دارم ولي امسال دوست ندارم زود تصميم بگيرم و مي‌خواهم با فراغ بال در خصوص آينده‌ام فکر کنم.
وي در خصوص اينکه آيا مي‌تواند در تيم ملي به مهره‌اي ثابت تبديل شود يا خير، گفت: 12 سال عضو تيم ملي بودم و هيچ‌وقت فيکس نشدم. البته اين مسائل دلايلي دارد که تا حدودي براي خودم روشن شده است. خوشحالم که زير نظر کي‌روش کار مي‌کنم و مي‌‌دانم که او مربي بزرگي است و  تصميمات او به نفع تيم ملي خواهد بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 2598
بازدید کل : 44655
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1