اتوئو: به خاطر خراب کردن پنالتي از مردم کامرون عذرخواهي مي کنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

ساموئل اتوئو، مهاجم تيم ملي کامرون، به دليل پنالتي اي که در ديدار مقابل سنگال در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آفريقا از دست داد، از هواداران کامروني عذرخواهي کرد.


 

  این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید در حالی که پنالتی اتوئو می توانست سه امتیاز حساس این دیدار را نصیب کامرون کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من مسئولیت این نتیجه را به عهده می گیرم. وقتی من گل می زنم، همه از من تعریف می کنند. اما امروز پنالتی از دست دادم، ضربه ای که می توانست پیروزی را از آن ما کند بنابراین من مسئولیت این نتیجه را برعهده میگیرم. من باید از بازیکنان جوانی که امروز بازی کردند، حمایت کنم. این تنها پنالتی ای بود که این فصل از دست دادم.

می دانم همه کامرونی ها می خواستند ما در این دیدار پیروز شویم تا باعث خوشحالی آنها بشویم. اما من پنالتی از دست دادم و به همین دلیل عذرخواهی می کنم. فکر می کنم علی رغم این تساوی ما همچنان شانس داریم. ما می توانیم در دیدار بعدی مقابل کنگو در لومومباشی به پیروزی برسیم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 2661
بازدید کل : 44718
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1