کفاشيان:انتخابات فدراسيون فوتبال ايران دي يا بهمن
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : آرمان

رئيس فدراسيون فوتبال از برگزاري چهارمين مجمع ساليانه اين فدراسيون در مردادماه سالجاري و احتمالا تا پيش از آغاز ليگ يازدهم خبر داد.


 

علی کفاشیان با اعلام این خبر افزود: در نظر داریم مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال را مردادماه برگزار کنیم و طی آن گزارش عملکرد سالیانه و مالی فدراسیون را به اعضای مجمع ارائه نمائیم و تقویم سال جاری فدراسیون را به تصویب برسانیم.

وی از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در اواخر سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در نظر داریم انتخابات فدراسیون فوتبال را در دی یا بهمن ماه جاری برگزار کنیم و امیدوارم هرآنچه به صلاح فوتبال است در این انتخابات رقم بخورد.

کفاشیان در مورد کاندیداتوری اش برای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: هنوز زود است تا در این مورد صحبت کنیم. چندماه به زمان انتخابات باقی مانده و معلوم نیست تا آن زمان چه اتفاقی بیفتد.

وی در عین حال اظهارداشت : من در طول 4 سال گذشته در حد توان و بضاعتی که فدراسیون فوتبال داشت برای موفقیت فوتبال کشور تلاش کردم و اینکه برای 4 سال آینده هم بمانم یا نه هنوز معلوم نیست ولی اگر رفتن من به صلاح فوتبال باشم در کناره گیری از فوتبال درنگ نخواهم کرد. 

دوره 4 ساله ریاست علی کفاشیان بر فدراسیون فوتبال دی ماه جاری به پایان می رسید . وی 19 دی ماه سال 86 به ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 2672
بازدید کل : 44729
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1